Zagęszczenie terenu wokół przyłącza wody.

11. Data: 2006-08-25 17:42:43

Temat: Re: Zagęszczenie terenu wokół przyłącza wody.
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Wąski napisał(a):
> Papier mam już w ręku...:-)
> Pani odpuściła, po tym jak powiedziałem, że ma właśnie mi podać na
> jakiej podstawie ja muszę to wykonać, poprosiłem ją również o poprzednie
> wyniki badań ziemi i powiedziała... "pass"...
Nie z durnotą, ale z pazernością. Moja teoria jest taka, że babka
chciała się podpiąć pod zapłacone przez ciebie badanie i
zainkasować z Gminy pieniądze rzekomo na takie właśnie badanie,
które to zapewne Gmina jest zobowiązana zrobić lub po prostu ma na
to fundusze. Byłyby zatem 2 badania (jedno Twoje, drugie fikcyjne) ,
ale 1-krotne pobranie próbki i jeden wynik powielony na 2 badania. Ani
chybi ma znajomego w tym laboratorium, dla którego wypisanie drugiej
faktury na Gminę (z wcześniejszym terminem) to żaden problem. A w
razie czego pani byłaby "kryta", no bo kto zabroni durnemu
właścicielowi posesji wykonać sobie badań choćby i sto? Gmina
badanie zrobiła, a ten durny powtórzył na własny koszt...
Precz z urzędasami w gminach!!! jeden do zera dla mnie(nas) :-)

12. Data: 2006-08-25 23:58:16

Od: Wąski <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> badanie zrobiła, a ten durny powtórzył na własny koszt...
> Precz z urzędasami w gminach!!! jeden do zera dla mnie(nas) :-)

nie nie nie

zrobiłem wywiad wśród sąsiadów...

Ci którzy robili przyłącza wody przez firmę poleconą przez panią z gminy
(firma nazywa się KanBud i nie ważne czy z odstępem czy z myślnikiem),
nie mieli problemów. Ci zaś, którzy robili poza Panią Mill (to jej
nazwisko - pracuje w gminie Suchy Las /k Poznania) mieli kłopoty z odbiorem.
Gminę więc g...o obchodzi kto to robi i czy są badania. Ważne jest kto
to robi dla Pani Mill. BO pewnie dostaje w łapę naganiając klientów.

Nie boje się tego napisać, gdyż zamierzam złożyć oficjalne pismo do
wójta gminy. Niech sobie nie myśli ta pani, że jest bezkarna.

A jeśli chodzi o badanie...
Jedna próbka kosztuje 60 PLN
Pierwszy pomiar 60 PLN - czy warto wzywać pracownika gminy (pani Mill)
do odbioru - poniżej 0,98... prace zagęszczające muszą trwać nadal.
Druga próbka 60 PLN.... itd....
itd...

Generalnie jak mi powiedział jeden z gości w urzędzie, że aby otrzymać
współczynnik zagęszczenia 0,98 należy wymienić grunt. Tzn., wybrać
ziemię na głębokość 0,8m i wysypując ją piaskiem i grubym żwirem
utwardzić. Takie prace nigdy nie były tam wykonane i to jest jej
problem... dlatego ustąpiła. Współczynnik 0,98 stosuje się do
utwardzenia gruntu pod budowę dróg krajowych z nawierzchnią asfaltową.
Nie sądzicie, że Pani mocno przegięła...??

Nie znaczy to, że się poddałem w dalszej walce z układami i układzikami
w naszej chorej biurokracji. W myśli ustawy o warunkach technicznych
dotyczących dróg.... gmina będzie zmuszona mi wykonać na swój koszt
zjazd indywidualny wg obowiązujących przepisów. Muszę tylko złożyć
odpowiednie pismo... co niniejszym uczynię w przeciągu 1 tygodnia...
nie odpuszczę bezmózgowym skorumpowanym urzędasom...

Pozdrowienia i wytrwałości w walce wszystkim, którzy napotkali opór ze
strony Państwa Polskiego...

Wąski... nie tylko w gębie...

13. Data: 2006-08-26 19:47:28

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Wąski napisał(a):
> Pozdrowienia i wytrwałości w walce wszystkim, którzy napotkali opór ze
> strony Państwa Polskiego...
Państwa Polskiego w to nie mieszaj, Państwo Polskie to my wszyscy,
którzy stawiamy opór korupcji w urzędach, instytucjach itp. , aby
właśnie Ono (Państwo) mogło być takie, o jakie zawsze walczyli
Polacy. Pani z Urzędu Gminy Suchy Las jest elementem szkodliwym,
przykładem antypaństwowym, bo działa na szkodę obywateli
wykorzystując narzędzia, jakie Państwo jej powierzyło do dobrego
działania w jego imieniu i trzeba takie osoby eliminować.

14. Data: 2006-08-27 19:33:09

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On 26 Aug 2006 12:47:28 -0700 I had a dream that i...@w...pl <i...@w...pl> wrote:
>Państwa Polskiego w to nie mieszaj, Państwo Polskie to my wszyscy,
>którzy stawiamy opór korupcji w urzędach, instytucjach itp.

My wszyscy, czyli niecałe 10% myślących ludzi, a cała reszta tego
śmiesznego państewka to wyborcy pisuarów, którzy są za korupcją,
za instytucjami i biurokracją.

--
Grzegorz Janoszka

15. Data: 2006-08-27 20:19:03

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka napisał(a):
> My wszyscy, czyli niecałe 10% myślących ludzi
Wierzę, że kiedyś osiągniemy większość. Póki co - róbmy swoje
:-)
To sa nasze małe idee, ale od czegoś trzeba zacząć. Mamy swoje
niepodległe państwo, Czeczeńcy mają gorzej :-(
Warto COŚ robić, nie wolno NIE ROBIĆ NIC.

problem z roletami
[Szukam] Fachowca od gipsu
Jak postapić z partaczem?
lodowka z 2 agregatami