Re: Zakazany spot

Data: 2009-04-27 11:33:44
Temat: Re: Zakazany spot
Od: "Duch" <n...@n...com>

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message
news:gt1d8b$5od$1@news.onet.pl...

> zarówno po i pis, nie przebierają w środkach. mają jednakowoż inne targety
> odbiorców, a wobec tego inne strategie. i
> wg mnie strategia po okazuje się bardziej efektywna. co zdecydowanie nie
> znaczy, że jest bardziej prawdziwa w swoich argumentach - zaryzykowałbym
> nawet tezę, że dlatego jest bardziej efektywna, bo bardziej załgana :)

To tez, ale jest jeszcze jedna wazna rzecz:
PO ma po swojej stronie sporo głównych mediów.
Prostym przykladem jest wzmiankowana Wielowieyska,
ktora nie bulwersuje "krecenia lodów" przez PO,
tylko "jak ten PiS mógł tak prymitywnie".

Te same media za rzadów PiS rozdmuchiwału kazdy
drobiazg, a ten był pozniej mielony w mediach przez kilka tygodni
oglupiając co niektórych np.
słynne "zamordowane notebooki" (ktore jednak potem zadziałały :) ),
albo zakupy przez posła PiS ze służbowej karty
(ryba w Tesco za 6 zł 50 groszy czy obiad za 110 złotych),
kanapki wręczone przez policjanta na dworcu itd. itd. itd.
Czy akcje przeciw CBA pani Pitery (w koncu nic nie znaleziono).
A to byly czesto glówne wiadomosci dnia na Polsacie czy TVN! :))

Natomiast krecenie lodów i przekrety PO są czesto przemilczane.
Wiec skoro PiS działa przeciw kolesiom ktorzy opanowali sporo mediów,
to nie ma on mozliwosci przebic sie z inną informacją niz wejsc na ostro z
informacją.
I tak to działa.
------------
Wbrew pozorom, dla wyborców PO jest dobrze ze jest PiS (zreszta to jest
zaleta demokracji).
Sam grozba ujawnienia przekretów PO, hamuje tych kolesi przed kolejnymi a ta
partia
ma spore mozliwosci i parcie jesli chodzi o krecenie lodów.

Gdyby teoretycznie, PiS zliwidowac oraz rzekomo PiSowskie media (tak
okreslane sa media
ktore sa poza gronem kolesi z "salonu") to doszłoby do zlodziejstwa i
przekętów na masową skale.
Powstała by monopartia (jak za PZPR), a potologie kwitły by w najlepsze.
Dlatego PiS jest bardzo potrzebny oraz informacja którą przekazuje.

Pozdr,
Duch