Re: Żałoba Narodowa

Data: 2009-09-22 13:51:35
Temat: Re: Żałoba Narodowa
Od: glob <r...@g...com>

Duch wrote:
> "glob" <r...@g...com> wrote in message
d.googlegroups.com...

> Caly czas piszesz ze agresywni jestesmy "my", cokolwiek to znaczy,
> a w rzeczywistosci jedyna osoba
> ktora emanuje ogromnych chamstwem i agresja jestes ... Ty sam!
> Przeczytaj caly watek, zobaczysz to czarno na bialym.
>
> Te ciekawe proby straszenia mnie - bardzo ladnie odslania twoja mentalnosc:
> nie intelektualisty na jakiego pozujesz lecz zwyklego dresa.
>
> Martwi mnie twoje otoczenie ktore musi takie zachowanie znosic.
>
> Duch

Napisałeś jakiegoś posta na temat, czy tylko inwektywy produkujesz ,
to każdy widzi jak projektujesz i z nienawiści zabijasz temat, a temat
był spokojnie prowadzony i rozmowa sensowna do momentu waszej
obecności i szmato twierdzisz, że ja jestem agresywny, ja teraz nie
pozostawie niebie bez obitego ryja za agresję. Trzeba być normalnym to
normalnie będziesz traktowany, a ty normalny nie jesteś , tylko gnidą
wiecznie projektującą swoje gówno.