Żałoba Narodowa

41. Data: 2009-09-21 20:17:07

Temat: Re: Jajoba Naro...
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" wywrote:

> Tylko niezauważa że ludzi jest o wiele więcej /głąb/

Pisz o tym co wiesz, a nie o tym czego nie wiesz.
Twoje urojenia o tym czego nie zauważa prezydent są idiotyczne. /Robak/

42. Data: 2009-09-21 20:24:19

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:

> Pisz o tym co wiesz, a nie o tym czego nie wiesz.
> Twoje urojenia o tym czego nie zauwa�a prezydent s� idiotyczne. /Robak/

Czyli ślepemu trzeba wmawiać że widzi i pozabijać okulistów?

43. Data: 2009-09-22 02:55:27

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" wywrote:

> Czyli ślepemu trzeba wmawiać że widzi i pozabijać okulistów?

Chciałbyś pozabijać wszystkich okulustów dlatego bo ktoś pazerny
na pieniądze doprowadził do tragedii ludzkiej poprzez niekompetencję?
Chcesz by wszyscy byli ślepi i nie widzieli, że źle się dzieje???
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

44. Data: 2009-09-22 03:24:08

Temat: Re: Żałoba Narodowa
Od: "Redart" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lamesz" <l...@o...eu> napisał w wiadomości

> http://www.stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/PUBL_lud_trw
anie_zycia_2008.pdf
> str. 59-60.

O właśnie, tego szukałem.
Jeśli dobrze rozumiem np. tabelę na str. 54, to:
- około 30% Polaków umiera do 70 roku życia
- około 10% Polaków umiera nie przekraczając 55 lat życia.
- około 2.3% Polaków umiera nie przekraczając 35 lat życia.
- 1% Polaków umiera nie przekraczając 19 roku życia.

Codziennie umiera więc w Polsce około 15-20 osób dorosłych
mających do 35 roku życia - czyli często śmiercią gwałtowną,
tragiczną, zaskakującą, 'nieplanowaną'.

45. Data: 2009-09-22 03:47:40

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <r...@t...op.pl> wrote in message

> Codziennie umiera więc w Polsce około 15-20 osób dorosłych
> mających do 35 roku życia - czyli często śmiercią gwałtowną,
> tragiczną, zaskakującą, 'nieplanowaną'.

Po za wypadkami i niektórymi chorobami jest to selekcja pozytywna dążąca
do wyrównania stanu naruszonego przez medycynę. Dawniej umierało znacznie
więcej młodych, najczęściej zanim zdążyli przenieść swoje wady na potomstwo.

46. Data: 2009-09-22 05:03:56

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl>
> [...]

> dążąca do wyrównania stanu naruszonego przez medycynę. Dawniej
> umierało znacznie więcej młodych, najczęściej zanim zdążyli przenieść

Dawniej umierało znacznie więcej młodych przede wszystkim z powodu
epidemii, braku higieny, niewłaściwego odżywiania, zatruć, wojen
i u kobiet komplikacji poporodowych.
Współcześnie wysoki wskaźnik umieralności w tej grupie wiekowej
do 35 roku życia jest następstwem wypadków, chorób, nałogów,
morderstw i stresów skutkujących samobójstwami.
Odnoszenie praw dżungli do stosunków społecznych i nazywanie
zgonów przedwczesnych określeniem "selekcja pozytywna"
brzmi złowrogo i nikczemnie. To ucieczka przed problemem:
najpierw hoduje się samobójców, a później desperacki akt samozagłady
epitetuje się przezwiskiem "selekcja pozytywna"... makabra...
"Wrażliwi muszą odejść" aby nie przenosili swojej "wady" na potomstwo?
Przecież wrażliwości się nie dziedziczy. To kwestia losu, tak jak talent...
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

47. Data: 2009-09-22 05:11:46

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl> wrote in message

Większość wyliczonych przypadków można zaliczyć do jednej z obu
kategorii przytoczonych przeze mnie. Dżungla ma z tym wspólną cechę -
człowiek biologicznie jest zwierzęciem i podlega wszystkim prawom odnoszącym
się do zwierząt. Zwierzeta też się leczą - czyli mają medycynę naturalną. I
tal samo jak u człowieka występują choroby somatyczne jak i psychiczne.
Dotyczy to wszystkich zwierząt - czyli "nie tylko szympans"...

Rozumiem mniemanologię filozofa, ale faktem jest, że mniemanologia ta jest
homocentryczna... :-))))))))

48. Data: 2009-09-22 05:31:34

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl>
> [...]

> Dotyczy to wszystkich zwierząt - czyli "nie tylko szympans"...
>
> Rozumiem mniemanologię filozofa, ale faktem jest, że mniemanologia

Twoja mniemanologia egocentyczna jest przejrzysta i czytelna.
Opiera się na filozofii Kalego: "dobro jest wtedy gdy Kali ukraść krowę,
a zło gdy Kalemu ukraść krowę" oraz na słynnym haśle konsumpcjonistów:
"po nas choćby potop" - nie bierzesz jednak pod uwagę faktu, że
w tej walce o przetrwanie właśnie ideologie homocentryczne są
w ofensywie tworząc proludzkie prawa międzynarodowe typu
Karta Praw Człowieka, oraz unie jednoczących się narodów ponad
regionalnymi, kulturowymi, religijnymi, sekciarskimi podziałami.
To też nazwiesz ewolucyjną selekcją pozytywną? :-)
. . .
"Gwałcicieli izolować aby nie rozprzestrzeniali swoich genów"
Jak się to ma do Twojej selekcji pozytywnej, gdy najsilniejsze
i najbardziej okrutne osobniki są pozbawiane możliwości rozpłodowych
w tej dżungli? :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

49. Data: 2009-09-22 06:42:29

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twoja mniemanologia egocentyczna jest przejrzysta i czytelna.

Imputujesz ponad.

> [...]

> Karta Praw Człowieka, oraz unie jednoczących się narodów ponad
> regionalnymi, kulturowymi, religijnymi, sekciarskimi podziałami.

No właśnie Kali z Kalim - sojusze słabych a pazernych.

> To też nazwiesz ewolucyjną selekcją pozytywną? :-)

Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, szkoda tylko ludzi na których
trenowano nowe ustroje...

> [...]
> Jak się to ma do Twojej selekcji pozytywnej, gdy najsilniejsze
> i najbardziej okrutne osobniki są pozbawiane możliwości rozpłodowych

Gwałt to wypadek, taki sam jak wpaść pod walec...
To nie jest prawidłowość.

Jesteś kobietą? Lub wierzysz / rozpowszechniasz bzdury na mój temat.
Nigdy nie gwałciłem, nigdy nie zmuszałem kobiet do czegokolwiek, w tym
seksu.
Na odmianę byłem seksualnie molestowany przez kobiety, niekiedy - np.w tym
celu zgwałcono mi kostkę nogi lewej - przez miesiąc nie mogłem chodzić -
efekt przedsiębiorczości erotyczno - matrymonialnej pewnej wdowy, która
skopała mnie w pociągu demonstrując wdowie położenie obrączki. Inna wyrywała
mi z rąk - w autobusie syna, z pomocą przyszła sąsiadka...
W rzeczonym przypadku wszystko zrobiła ona, łącznie z paskami na
fujarze, zaskoczyła mnie dając drapaka z moim nasieniem... Z mojej strony
było to na tyle pochopne - po półrocznym flirtowaniu i wizytach, że uznałem
za obiecujący związek z współnie zaplanowanym dzieckiem...

50. Data: 2009-09-22 06:50:31

Temat: Re: ?a?oba Narodowa
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Wiszniewski" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli zaś chodzi o śmierć na bilbordach, to nie zawsze musi być ona czymś
> negatywnym dla społeczeństwa. Taka śmierć, jak w przypadku tych górników
> pozwala na odrobinę bezbolesnej refleksji, żalu po ich tragicznym odejściu
> i współczucia dla ich rodzin. Taka tragedia budzi zwykle w ludziach to co
> dobre i szlachetne, ale bez bólu i cierpienia, które ma miejsce w
> przypadku tragedii naszych bliskich.
Działają tu prawa podobne, jak w teatrze. Tylko aktorzy bardziej
przypadkowi, bardziej żywi i bardziej nieżywi. Pytanie, co jest
lepsze - rzeczywisty teatr, czy kamera umieszczona w środku
zawieruchy (których codzień na naszym globie jest mnóstwo).

JAKIE TO PRAWDZIWE...
Re: ciąg dalszy rozmowy z E.Robaksem
o szkodliwości przywilejow
Ból - jeden z fundamentów człowieczeństwa wykraczający poza czas.
Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...