Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Zamknięta w sobie partnerka - jak nawiązać bliższy kontakt Re: Zamknięta w sobie partnerka - jak nawiązać bliższy kontakt

Re: Zamknięta w sobie partnerka - jak nawiązać bliższy kontakt

From: "Aspar" <a...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zamknięta w sobie partnerka - jak nawiązać bliższy kontakt
Date: Sun, 21 Jan 2007 02:24:46 +1100

Siemanko,

Wylewnej niewiasty to w domu niestety miec nie bedziesz. Albo taka natura,
wychowanie lub jakies przezycia. Albo wszystko naraz. Nie wiem, bo jej
nie znam. Mysle, ze powinienes sprobowac aby sie jednak troche otworzyla.
Ludzie zamknieci zazwyczaj mecza sie wewnetrnie sami ze soba. Czesto z
obawy, ze beda wysmiani, oszukani etc. Nie wazne czy to rzeczywista obawa
czy tylko wyimaginowana. W jakiejs cieplej milej atmosferze sam na sam (np,
po bziukanku) , mozesz zapytac o jakies wspomnienia, z dziecinstwa, sprzed x
lat, cos waznego dla niej. Najlepiej jednak mozesz sprowokowac taka rozmowe
zaczynajac opowiescia o jakims swoim przezyciu, waznym wydarzeniu, moze byc
cos smiesznego. Nawet jesli to co powie wyda ci sie smieszne/dziwaczne/
nieciekawe (niepotrzebne skreslic) to sam przy innej okazji nawiaz do tego
co ci mowila. Czeka cie dluga praca, bo to sie moze ciagnac bardzo dlugo.
Powodzenia!

cheers

Aspar