Re: Zamordyzmu czar...

Data: 2015-04-16 16:25:09
Temat: Re: Zamordyzmu czar...
Od: "Chiron" <c...@o...eu>

Użytkownik <z...@g...com> napisał w wiadomości
news:d03371ad-dab5-4360-8a9c-eca7a24404b2@googlegrou
ps.com...
>Zderzenie z ziemią na podejściu bez widoczności ziemi we mgle przed progiem
>pasa? Było wiele takich wypadków i przyczyna zawsze ta sama.

To proszę o kilka takich samych. Skąd pewność, że i tym razem przyczyna jest
ta sama, co np w USA, Kanadzie, Ukrainie czy gdzieś indziej? Bywało, że
samolot rozbijał się koło lotniska- ale ja Ci o tym pisałem:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotnicza_na_
Okęciu_(1980)

i mimo, że byliśmy oficjalnie wasalem Rosji- potrafiliśmy sprawnie
przeprowadzić śledztwo. Okazało się, że to nie był błąd pilota.
Ten jeden wypadek obala Twoją tezę, prawda?
OK- nie podawano, że była intensywna mgła- ale warunki były kiepskawe:
typowo marcowa pogoda: śnieg z deszczem, uttrudniający widoczność.
Pytanie- JEDNO: dlaczego upierasz się, że przyczyną było nieprzestrzeganie
procedur, skoro nic nie wskazuje na to, że pilot próbował lądować- i jakie
KONKRETNIE procedury złamał pilot?

--

Chiron