Zapalenie nerwu twarzowego

1. Data: 2002-04-09 13:13:43

Temat: Re: Zapalenie nerwu twarzowego
Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@p...onet.pl wrote:

>Nie moge ruszac polowa twarzy.

A jak sie rusza twarza?

2. Data: 2002-04-10 09:54:01

Temat: Zapalenie nerwu twarzowego
Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze, o pomoc w.w. sprawie.
Czy ktos moze mi powiedziec, jak to sie leczy?
Nie moge ruszac polowa twarzy. Chodze na zabiegi elektrostymulacji ale jak na
razie sa malo skuteczne.
Rafal Sz.

3. Data: 2002-04-10 12:44:56

Od: "dawid" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktos moze mi powiedziec, jak to sie leczy?
> Nie moge ruszac polowa twarzy. Chodze na zabiegi elektrostymulacji ale jak

to mija bardzo wolno, kilka tygodni, cierpliwości, jakos sobie z tym
poradziłem

pozdr

Dawid

4. Data: 2002-04-10 15:11:31

Od: "Ben" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy ktos moze mi powiedziec, jak to sie leczy?
> Nie moge ruszac polowa twarzy. Chodze na zabiegi elektrostymulacji ale jak

Zwroc sie do kogos kto ma Reiki.
ben

5. Data: 2002-04-11 05:13:25

Od: "L'e-szczur" <l...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

<r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Czy ktos moze mi powiedziec, jak to sie leczy?
> Nie moge ruszac polowa twarzy. Chodze na zabiegi elektrostymulacji ale jak

Ja chodziłem na elektrostymulacje ze 2 miesiące, ale do tej pory (dobrych 15
lat) widzę różnice wsprawności "połówek" twarzy.

Pozdro

L'e-szczur

6. Data: 2002-04-11 13:20:11

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Prosze, o pomoc w.w. sprawie.
> Czy ktos moze mi powiedziec, jak to sie leczy?

Leczy sie farmakologicznie (i to pewnie juz miales), a potem wlasnie
elektrostymulacja, czasem zabiegami fizykalnymi (masaze itp). Niestety, tzw
samoistne obwodowe porazenie nerwu twarzowego (czy tez porazenie Bella) nie
zawsze i nie w pelni sie cofa. I tyle, niestety. Pogadaj ze swoim
neurologiem.

Pozdrawiam

m.

7. Data: 2002-04-13 16:12:47

Od: "Marcin Kołodziejczyk" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pogadaj także z laryngologiem. Kiedy zawiedzie leczenie zachowawcze możliwa
jest operacja naprawcza uszkodzonego nerwu twarzowego. Wykonuje się
anastomozy wyżej wspomnianego nerwu z nerwem podjęzykowym (według pewnych
modyfikacji także z przeciwstronnym twarzowym ), który przejmuje z dobrym
skutkiem funkcje uszkodzonego. Nie bez znaczenia jest tu czas, taką operację
należy wykonać do 6 m-cy a najpóźniej przed upływem 12 m-cy.
Bliższymi informacjami służę na privie.
Pozdrawiam
Marcin.

8. Data: 2002-04-16 08:48:21

Od: "Sza-Man" <w...@b...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktos moze mi powiedziec, jak to sie leczy?
> Nie moge ruszac polowa twarzy. Chodze na zabiegi elektrostymulacji ale jak

Możesz spróbować metod naturalnych
na pewno to Ci nie zaszkodzi
a może pomóc
Dobry bioterapeuta może
to usunąć jednym zabiegiem.

pozdrowienia
Sza-man

P.S.
Jeśli nie znajdziesz nikogo takiego w Swojej okolicy
to możesz ostatecznie przyjechać do Lublina
na jeden 1-godz. zabieg
Dom Medycyny Naturalnej
tel. (81) 740-51-05

9. Data: 2002-04-16 12:40:40

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sza-Man wrote:

> Możesz spróbować metod naturalnych
> na pewno to Ci nie zaszkodzi

KŁAMSTWO.

> a może pomóc
> Dobry bioterapeuta może
> to usunąć jednym zabiegiem.

Załóżmy, że może usunąć, a czy usunie? A czy zdarza się, że nie może usunąć?

> P.S.
> Jeśli nie znajdziesz nikogo takiego w Swojej okolicy
> to możesz ostatecznie przyjechać [ciach spam reklamowy]

ZA DARMO???

Leszek

10. Data: 2002-04-16 13:22:30

Od: Suzuki Nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> KŁAMSTWO.

Znasz Leszku dowcip o chlopcu ze srubka w brzuchu ;-) ?
Krzysiek, EBP

drozdze piekarskie
Klinika snu - Łódź
zespół nadnerczowo płciowy