Re: Zaradny jak Polak

From: silvio balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zaradny jak Polak
Date: Mon, 17 Jul 2017 22:14:03 +0200

> Oczywiście że tak - przecież z definicji!
>
> p.s. To samo dotyczy Polaków na obczyźnie. Też zaradnością nazywają pracę
> za gotówkę, bez wykazywania w dokumentach zarobków czy też nawet
> przechodzenie przez rozwody aby korzystać z szerokiej gamy pomocy
> przeznaczonej dla nieszczęśliwców czy samotnych matek z dziećmi.

A pozniej placza jak dostaja dziadowskie emerytury? Rozwody tutaj
(Germany) to sprawa drazliwa, bo kosztowna, dlatego wielu wybiera
separacje (moze dlatego byly prezydent Gauck sie nie rozwiodl?). Jesli
malzonkowie nie sa zgodni co do podzialu majatku i wydatkow na dzieci,
to trzeba wylozyc majatek ruchomy i nieruchomy na stol, co jest dzielone
i od tego idzie oplata za sad, adwokatow itd. Przy zgodzie i srednich
zarobkach placisz jakies 1.700 euro.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej