Re: Zaradny jak Polak

From: Pszemol <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zaradny jak Polak
Date: Mon, 17 Jul 2017 20:17:40 -0000 (UTC)

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> A pozniej placza jak dostaja dziadowskie emerytury? Rozwody tutaj
> (Germany) to sprawa drazliwa, bo kosztowna, dlatego wielu wybiera
> separacje (moze dlatego byly prezydent Gauck sie nie rozwiodl?). Jesli
> malzonkowie nie sa zgodni co do podzialu majatku i wydatkow na dzieci,
> to trzeba wylozyc majatek ruchomy i nieruchomy na stol, co jest dzielone
> i od tego idzie oplata za sad, adwokatow itd. Przy zgodzie i srednich
> zarobkach placisz jakies 1.700 euro.

W czym separacja lepsza od rozwodu? Opłata mniejsza od 1700 juro czy coś
więcej??

Poza tym, mówimy o rozwodzie polskich emigrantów, oni nic trwałego często
poza domem i samochodem nie mają, dolary uskładane stóweczkami w materacu,
więc rozwód w celach dojenia pomocy społecznej robi się bez adwokatów, za
obopólną zgodą, z powodu niezgodności charakterów. Rozwiedzeni często
mieszkają po takim fikcyjnym rozwodzie mieszkają w tym samym domu co przed
rozwodem.