Zastanawiam się....

1. Data: 2002-05-17 06:50:39

Temat: Zastanawiam się....
Od: <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Regularnie sledze ta grupe i juz wiele znakomitych przepisow, ktore tu sie
ukazaly, uskutecznilam w postaci pysznych dan. Sama tez kilka razy niesmialo
podawalam tu przepisy. Czy ktos je wykorzystal? Hmmm... nie wiem, byloby mi
milo.

Ale .. nad czym to ja sie zastanawiam? Otoz... jaka jest róznica miedzy ciastem
upieczonym w domu a kupionym w sklepie? Nie jest to chyba zbyt "rozgarniete "
pytanie... Ale w czym rzecz. Zdarza mi sie czasem upiec ciasto w domu, w moim
osobistym, prywatnym piekarniku. Kiedy ktos sie czestuje, zawsze pada pytanie:
gdzie ty kupilas to ciasto?
Jako ze nie jem slodyczy ( a przynajmniej bardzo rzadko ) nie wiem jaka jest
roznica miedzy kupnym a domowym i wobec tego nie wiem, czy traktowac to pytanie
jako komplement, czy tez moze dac sobie spokoj z pieczeniem w domu.
Co o tym sadzicie?

Pozdrawiam
Halina

1. Data: 2002-05-17 07:04:38

Temat: Re: Zastanawiam się....
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisała:
> Sama tez kilka razy niesmialo podawalam tu przepisy. Czy ktos je wykorzystal?
> Hmmm... nie wiem, byloby mi milo.

Gdybys przypomniala, co to byly za przepisy, to moze zglosilby sie
ktos, kto juz to przetestowal...

> Zdarza mi sie czasem upiec ciasto w domu, w moim
> osobistym, prywatnym piekarniku. Kiedy ktos sie czestuje, zawsze pada pytanie:
> gdzie ty kupilas to ciasto?

Podejrzewam, ze takie pytania zadaja ludzie, ktorym do glowy nie przyjdzie,
ze komus sie chce i ze potrafi zrobic dobre ciasto w domu... :)

> [...]
> jako komplement, czy tez moze dac sobie spokoj z pieczeniem w domu.

Traktuj jako komplement :)
Kupne ciasto wyglada ladnie, ale w smaku nie zawsze jest tak dobre jak
domowe, czasami jest takie nijakie...

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-05-17 11:16:07

Od: "daisy" <j...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez myślę że najlepiej potraktować to jako komplement !
i zgadzam się z Lillą ze takim ludkom poprostu nie przyszło nic innego do
głowy , kupne ciasta właśnie ! czasem są do kitu naładują tam tyle jakiś
sztucznych aromatów że sie w głowie nie mieści ...
domowe są the best !!

1. Data: 2002-05-21 12:12:36

Od: <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdybys przypomniala, co to byly za przepisy, to moze zglosilby sie
> ktos, kto juz to przetestowal...

Czesc
dziekuje za slowa otuchy w sprawie ciasta :o)
Podawalam kiedys przepisy na:
wieprzowine z ogorkiem ( taka chinszczyzna )
wieprzowine w sosie pomidorowym i
fasolke po bretonsku taka inna troszke

Pozdrawiam
Halina