Re: Zaufanie w zwiazku.

From: "Adrian" <a...@p...wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zaufanie w zwiazku.
Date: Sun, 5 Nov 2000 00:23:39 +0100

Astec SA <b...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@a...pl...
> Adrian wrote:
> [..]
>
> Nie, wcale nie jest to normalnym. Dziewczyna jest taka z natury
> i próbuje się z tego usprawiedliwiać.

Tez o tym myslalem ze moze tak byc. Ale to co napisalem wyzej
to moje wlasne spostrzezenia a ona niedawala mi tego do zrozumienia
osobiscie.Zwierza mi sie z tych problemow ktore teraz przezywa
ale nigdy nie powiedziala wprost ze dlatego wlasnie mnie traktuje
tak jak teraz. jesli tak jest naprawde jak piszesz to raczej chyba ja
nie powinienem jej ufac. Myslalem tez moze ze to taka odskocznia,
ze ma to odpowiednio mnie nastawic,to znaczy pokazac mi ze ja tez stac
na zdrade. Chodzi omi o to ze skoro mi nie ufa to moze sama
zamierza postepowac nieuczciwie wobec mnie. Mysli sobie - skoro
ja bym potrafila to zrobic to on pewnie tez. :-(((

> Nic nie możesz zrobić. To siedzi w niej i jeśli ona nie zechce się sama
> zmienić to nic nie zrobisz.

Zaczynam to rozumiec ale nasze chodzenie chyba sie przez to skonczy.
Ja nie mam zamiaru niczego wypominac bo bbardzo mi tym wszystkim
zalezy ale widze ze powoli jest przez ta zmyslonom nieufnosc coraz gorzej.

pozdrawiam
- Adrian