Zbior prostych i szybkich przepisow na obiad.

11. Data: 2007-08-08 09:10:16

Temat: Re: Zbior prostych i szybkich przepisow na obiad.
Od: cherokee <c...@n...uk> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> Prosze - tu przepisy na tuzin obiadow w 0.5 godziny:
> http://tinylink.com/?99F5gMBiUg

O, dzieki Magdalena za przypomnienie linku, przyda mi sie teraz:)

pozdr

cherokee
niewyspana

12. Data: 2007-08-08 10:53:49

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
wiadomości news:13bijhas5n3ht86@corp.supernews.com...

Prawda
gotuje

> Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi... Czy gdy bierzesz ksiazke dla
> dzieci w reke to krytykujesz autora, ze nie pisze dla doroslych?

Ale książki dla dorosłych różnią się od książek dla dzieci. A możesz
powiedzieć, czym różni się książka kucharska dla mężczyzn od książki
kucharskiej dla kobiet? Są w niej przysłowiowe gołe baby? :-)

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

13. Data: 2007-08-08 10:59:56

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ale książki dla dorosłych różnią się od książek dla dzieci. A możesz
> powiedzieć, czym różni się książka kucharska dla mężczyzn od książki
> kucharskiej dla kobiet? Są w niej przysłowiowe gołe baby? :-)

Nie. Schematy.

Qra

14. Data: 2007-08-08 12:43:59

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> napisał w wiadomości
> Ja też nie rozumiem dlaczego w ogóle różnicowaać ksiażki kucharskie na te
> dla kobiet i dla mężczyzn? Mam wrażenie, ze te płcie różnią się raczej
> czymś innym niż podejściem do gotowania. Czy nie lepiej zatytułowac
> książkę "dla początkujących?"

O ile dobrze pamiętam, to Magdalena napisała tę książkę z myślą o swoich
synach i pewnie stąd nazwa "dla mężczyzn". Może gdyby miała córki tytuł
byłby inny...
Zresztą przecież każdy może sobie tytułować ksiązki tak jak mu się podoba, a
najważniejsza jest treść.

Pozdrawiamy
Barbara i Marysia zadowolone z posiadania ksiązki Magdaleny

15. Data: 2007-08-08 12:50:50

Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:f9cdqd$6c7$1@news.onet.pl...
> [...]
>
> O ile dobrze pamiętam, to Magdalena napisała tę książkę z myślą o swoich
> synach i pewnie stąd nazwa "dla mężczyzn". Może gdyby miała córki tytuł

Jejku, to taka dobra kucharka nie nauczyłą swoich synów gotować kiedy
jeszcze byli w domu????

16. Data: 2007-08-08 13:34:26

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jejku, to taka dobra kucharka nie nauczyłą swoich synów gotować kiedy
> jeszcze byli w domu????

A to już nie do mnie pytanie.
Ja sobie po prostu gdybałam :-)

Pozdrawiam
Barbara i Marysia wcale nie zaczepne

17. Data: 2007-08-08 13:47:30

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

flower pisze:

> Ale książki dla dorosłych różnią się od książek dla dzieci. A możesz
> powiedzieć, czym różni się książka kucharska dla mężczyzn od książki
> kucharskiej dla kobiet? Są w niej przysłowiowe gołe baby? :-)

Znajac zycie (tzn. mezczyzn z rodziny i okolic), to w wersji dla kobiet
w przepisie byloby ,,piec na zloty kolor w srednio nagrzanym
piekarniku'', a dla mezczyzn - ,,piec 37,5 minuty w piekarniku nagrzanym
do 187st.''.

th

18. Data: 2007-08-08 13:51:18

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *batory*. Seriously?. Seriously.

Jad Ci kapie na buty.
Jejku, czemuż ach czemuż?
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

19. Data: 2007-08-08 13:52:53

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):
> Są w niej przysłowiowe gołe baby? :-)
>
> Nie. Schematy.
>
> Qra

Nie. Gołe qry :-)

To żeby dołożyć oliwy do ognia podziałów:
"Kuchnia dla singli" Barbara Adamczewska.

Z opisu: "Singiel nie ma czasu na gotowanie. Singiel uważa, że dla
jednej osoby nie warto się męczyć. Nie umie i mu się nie chce, dlatego
je byle jak i byle gdzie" :-)

Pozdrowienia Stalker

20. Data: 2007-08-08 14:23:13

Od: KSZYCHOOO <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisał(a):

> Jesli czytasz po angielsku, napisz do mnie prywatnie i przesle Ci moja
> ksiazke kucharska dla mlodych mezczyzn w formacie pdf - jest tam wiele
> latwych i szybkich przepisow.

ja bylbym zainteresowany :)

K.

Tanie (względnie) fondue?