Re: Zbrodniarze w fartuchach

Data: 2011-03-02 15:33:38
Temat: Re: Zbrodniarze w fartuchach
Od: "Chiron" <c...@o...eu>

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Stworzenie człowieka zostało wybrane drogą ewolucji, chociaż można
> powiedzieć że pierwsza bakteria została stworzona oraz że ewolucja jest
> sterowana przez Boga.

Ja się zawsze w takim momencie pytam, co to za inżynier z tego Boga, który
dopuścił do tego, by statystycznie dość często dochodziło do różnorodnych
tzw. aberracji chromosomowych, które skutkują tym, o czym można sobie
poczytać tu:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Aberracje_chromosomowe
Polecam wnikliwe poczytanie, co to są technicznie te aberracje, jakie jest
prawdopodobieństwo
ich występowania a potem powklikiwanie się we wszystkie linki, które są przy
okazji
wymienione i mają w nazwie 'zespół'. Bardzo polecam zdjęcia. Szczególnie
polecam
te linki, któe prowadzą do zjawisk takich jak np. chłoniak burkita i inne,
które powodują,
że w wyniku prostego uszkodzenia dzieci zapadają na nieuleczalne odmiany
raka.
Polecam też powrzucać te terminy z przedrostkiem 'zespół' w google i wcisnąć
'Grafika'.

Chiron coś mi powiedział, że kreacjoniści do niego bardziej przemawiają. A
ja
mówię, że do mnie bardziej przemawia ta nieumoczona ideologicznie,
dokumentalna
grafika z googla. Chcecie mi wmówić, że dobry bóg świadomie sterował tym, co
poniżej ?
To ma być kreacjonistyczna reklama chrześcijaństwa ?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Zesp%C3%B3%C5%82_Pataua
Trisomia 13 wiąże się z dużym ryzykiem poronienia lub urodzenia martwego
dziecka. Najczęściej spotykane objawy u dzieci urodzonych z zespołem Pataua
to:

a.. niska masa urodzeniowa;
b.. ubytek skóry skalpu (aplazja skóry głowy);
c.. holoprozencefalia przebiegająca z wadami narządu wzroku (anoftalmią,
mikroftalmią, hipoteloryzmem lub cyklopią) nieprawidłowo wykształconym nosem
oraz tzw. trąbką (proboscis), rozszczepem wargi i (lub) podniebienia;
d.. wady małżowin usznych (niskie osadzenie, zniekształcenie małżowin);
e.. anomalie kończyn (polidaktylia pozaosiowa, ustawienie palców w
kształcie "kurka od strzelby", pojedyncza bruzda zgięciowa, wydatna pięta);
f.. wady sercowo-naczyniowe (przetrwały przewód tętniczy, dekstrokardia,
ubytek przegrody międzykomorowej, ubytek przegrody międzyprzedsionkowej);
g.. wady nerek (torbielowatość nerek, wodonercze);
h.. wady rozwojowe mózgowia i cewy nerwowej;
i.. napady drgawek;
j.. hipotonia mięśniowa;
k.. przepukliny, przepuklina pępkowa;
l.. naczyniaki włośniczkowe w okolicy czoła;
m.. wnętrostwo;
n.. wady rozwojowe macicy.
Około 70% dzieci z zespołem Pataua umiera w ciągu pierwszego półrocza życia,
do pierwszego roku życia umiera dodatkowo 10%, przypadki dożycia chorego do
późnego dzieciństwa są niezwykle rzadkie[7][8][9][10].

Hiob zrzuca Boga pytaniami, a kiedy Pan w końcu objawia mu się, nie
odpowiada wprost, lecz sam zarzuca Hioba pytaniami. Pyta: ,,A gdzieś ty
był, kiedy Ja stwarzałem świat?" I wiesz, że Hiob ZROZUMIAŁ? Czy Ty-
rozumiesz także?
Kiedyś CI szerzej na to odpowiedziałem- ale widzę, że kompletnie olałeś moje
argumenty- więc może cytat z Biblii...taką mam nadzieję...

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.