Re: Zbrodniarze w fartuchach

Data: 2011-03-02 15:41:31
Temat: Re: Zbrodniarze w fartuchach
Od: "Chiron" <c...@o...eu>

Użytkownik "Lebowski" napisał w wiadomości grup

W dniu 2011-03-02 11:03, Chiron pisze:
> Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup
>
> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
>
> Teoria ewolucji jest teorią naukową. Twierdzenie że wszystkie gatunki
> zostały stworzone w stanie gotowym 6 tysięcy lat temu powoduje tylko
> ośmieszanie się.
> Stworzenie człowieka zostało wybrane drogą ewolucji, chociaż można
> powiedzieć że pierwsza bakteria została stworzona oraz że ewolucja jest
> sterowana przez Boga.
> Proszę o dowód, że człowiek wyewoluował z jakiegoś zwierzęcia. Po tylu
> [...]

Powiedziec, ze ewolucja zawsze odbywala sie skokowo to nie dotrze do
twojego lba, skoro do tej pory najwidoczniej nie dotarlo.
=================
Skoro skokowo- to_nie_była_ewolucja. Z definicji, ne spa?

A powiedziec, ze jestes idiota proszac o dowod ewolucji poprzez usenet,
to sie na dodatek obrazisz.
Reszta pierdoli jeszcze bardziej.
I z kim tu dyskutowac?
Z Twoją inteligencją, wdziękiem i kulturą osobistą- to chyba będziesz musiał
jedynie sam z sobą:-)

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.