Zbrodniarze w fartuchach

341. Data: 2011-03-03 12:50:55

Temat: Re: Zbrodniarze w fartuchach
Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:iknrpv$tnr$1@news.mm.pl...
> Minimalistyczne spódniczki mini są dla dziwek.
>
> Proszę Redi o rozwinięcie tematu. ;)
Mam wrażenie, że znów jesteś trochę jak dziecko we mgle i źle rozpoznajesz
potencjalnego dyskutanta w temacie, o który haczysz.

342. Data: 2011-03-03 13:02:21

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale mnie zalezy nie na dyskusji, tylko na twoim dogłębnym
"objawieniu" w temacie.

No nic, jak nie czujesz się na siłach tym razem, to nie ma
sprawy.
Trudno. ;)

PS: masz jakiś ~problem ze słówkiem "dziwka"?

--
CB

343. Data: 2011-03-03 13:19:17

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW lista niektórych "wyzwalaczy" Redarta:

1) kurwa, dziwka itp,
2) buddyzm,
3) Hitler,
4) faszyzm, nazizm itp,
5) nadczłowiek, podludzie itp,
6) cbnet, Biblia, Jezus itp,
7) pies, kundel itp.

--
CB

344. Data: 2011-03-03 14:16:25

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-03 14:19, cbnet pisze:
> BTW lista niektórych "wyzwalaczy" Redarta:
>
> 1) kurwa, dziwka itp,
> 2) buddyzm,
> 3) Hitler,
> 4) faszyzm, nazizm itp,
> 5) nadczłowiek, podludzie itp,
> 6) cbnet, Biblia, Jezus itp,
> 7) pies, kundel itp.

2 debile roba sobie fesiwal bluzgow i w dodatku zaden nie ustapi choc ma
sie za niewiadomo kogo.
Totalne skundlenie.

345. Data: 2011-03-03 14:20:42

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-03 11:21, medea pisze:

> A bierzesz pod uwagę, że prezerwatywę możesz stosować, nawet jeśli masz
> jednego stałego partnera?
> Poza tym - wyobraź sobie! - możesz nawet pozwolić sobie na kilka-,
> kilkanaście dni (w zależności od cyklu) seksu bez zabezpieczeń, nawet
> jeśli nie planujesz ciąży. Łykanie pigułek nie daje Ci tej możliwości. ;)

Tego chyba nikt poza toba nie zrozumial.
Przeciez przy tabletkach masz co 4 tydzien bezpieczny bez zabezpieczen.
Uwazasz, ze bez tabletek cykl jest bardziej regularny?
Znam kobiety, ktore nie biora tabletek i w stresie portafia wogole nie
dostac okresu.
Ich faceci dopiero maja wtedy stresa :-))

> Całą gamę fajnych skojarzeń prezentujesz. Ciekawe, skąd je bierzesz? Z
> doświadczenia?
>
> Ewa

Dziwne, ze tak atakujesz Izke z powodu takiego osobistego drobiazgu.

346. Data: 2011-03-03 14:23:20

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-03 15:16, Lebowski pisze:

> 2 debile roba sobie fesiwal bluzgow i w dodatku zaden nie ustapi choc ma
> sie za niewiadomo kogo.
> Totalne skundlenie.

PS Chiron, a ciebie morda nie swedzi?
Dawaj do kupy, tez przeciez lubisz takie blotko ;)

347. Data: 2011-03-03 14:57:58

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> BTW lista niektórych "wyzwalaczy" Redarta:
>
> 1) kurwa, dziwka itp,
> 2) buddyzm,
> 3) Hitler,
> 4) faszyzm, nazizm itp,
> 5) nadczłowiek, podludzie itp,
> 6) cbnet, Biblia, Jezus itp,
> 7) pies, kundel itp.

Czy żeby potwierdzić Twoją tezę, ze sąto MOJE
wyzwalacze, powinienem teraz walnąć 7 mega-postów, czy za dowód wystarczy Ci
to,
że w ogóle odpisałem ? :))))

348. Data: 2011-03-03 15:07:22

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak.

349. Data: 2011-03-03 15:17:50

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak.
Cieszę sie, że mogłem pomóc.

350. Data: 2011-03-04 20:56:35

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup
>
> ...a pamiętasz, co powiedział Naczelny Architekt do Neo? Jak wyglądał
> pierwszy matrix- i dlaczego poniósł klęskę?

Ale ty się moze zdecyduj, czy mamy uprawiać kreacjonizm chrześcijański,
czy dalekowschodni, dwuteistyczny.
Dobra- dzielisz włosa na czworo.
1. tu masz- znalazłem bardzo wyważone stanowisko- pod którym podpisuję się
dwiema ręcyma:-)
http://www.opoka.org.pl/biblioteka/P/PR/echo-33-2009
-darwin.html

podaję, bo tu glob wrzucił znowu "z automatu" jakieś wyobrażenie
kreacjonisty, a wy podchwyciliście. No cóż- trudno się dyskutuje z
wyobrażeniami.

2. Jeśli chodzi o Inteligentny Projekt.
Zastanawiające, jak bardzo jesteś przywiązany do swoich wyobrażeń o
idealnych rozwiązaniach inżynieryjnych- nawet nie chcesz dopuścić do siebie,
że patrzysz wyłącznie ze swojego punktu widzenia- z samej natury swej-
bardzo...przyziemnego. Naszykowałem sobie kilka argumentów- ale one
wszystkie chrześcijańskie, więc dałem sobie spokój. Postanowiłem Ci
podrzucić coś takiego: niejaki Siddhartha Gautama porzucił idealny świat, w
jakim dotychczas się poruszał- by poznać ból, śmierć, cierpienie- czyli to,
co uznałeś za błąd Naczelnego Inżyniera.
Pytanie: czy on w końcu zrozumiał zamysły Głównego Projektanta- i zrozumiał,
jak to wszystko działa, czy uznał je za brakoróbstwo?

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Re: A-Z of Islam !!!!!!!!!!!!!!