Zdjęcia i prośba do Jana i Rafała

11. Data: 2003-01-13 17:52:56

Temat: Re: Zdjęcia i prośba do Jana i Rafała
Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał:

> Na stronie:
> http://www.metal.agh.edu.pl/~wilk/bielsko/
> jest kilka zdjęć z wczorajszego spotkania w Bielsku.
> Mam prośbę do Jana - aby opublikował "who is who" -
> z tych notatek robionych z ekranu telewizora.

Na zdjęciu "bielsko5.jpg" od lewej stoją:
Gabi, Krycha, Paweł, Jan, Beata.
Siedzą od lewej:
Renata, Mirka (Mira), Dziadek, Kamilka, Jagoda, Zocha, Bogusia, Leszek.

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

12. Data: 2003-01-13 17:54:06

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ten mój program w "dymku" pisze nazwę zdjęcia, trzebaby poprawić.
> A ze zdjęciami był problem - wszystkie przeczerwienione. To słońce
> padające przez zasłony tak zmieniło kolory. Toteż po przeróbce
> kolory są nieco "wyprane".
> Krzysztof

Wspaniała pamiątka, zdjęcia dobre tylko "w dymku" trzeba umieścić nazwiska
czy "ksywki" obecnych.
Pozdrawiam ciepło, Dziadek

13. Data: 2003-01-13 18:11:39

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na zdjęciu "bielsko5.jpg" o
> Gabi, Krycha, Paweł, Jan, Beata.
> Siedzą od lewej:
> Renata, Mirka (Mira), Dziadek, Kamilka, Jagoda, Zocha, Bogusia, Leszek.
>
> --
> Pozdrawiam, Jan

>A nie da się tego napisać "na zdjęciu", przy osobach?
Pozdrawiam ciepło Dziadekd lewej stoją:

14. Data: 2003-01-13 23:13:08

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

((((...........................................))))

Gdzie te dymki, nie poszedłem wcześniej spać....
Zeby mi do jutra zdjęcia były opisane:-))
najpóżniej do 5,30
Pozdrawiam Wszystkich ANONIMOWYCH uczestników spotkania;-)
:-) Bogusław

15. Data: 2003-01-14 06:37:42

Od: a...@w...pl (MiraK) szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam ciepło Dziadek

Wszystko sie da, tylko nie wszystko na raz. Poczekajcie, az Rafal umiesci
to razem na miejscu docelowym,
to bedzie i zdjecie i podpis i co tam jeszcze chcecie.
Dobrze mowie?

Mira :-)

16. Data: 2003-01-14 07:34:37

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał:
> Gdzie te dymki, nie poszedłem wcześniej spać....
> Zeby mi do jutra zdjęcia były opisane:-))
> najpóżniej do 5,30
A nie będą!
Zostawię tę przyjemność Rafałowi
Krzysztof

17. Data: 2003-01-14 15:16:52

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

:-O Nawet szampan był....
Zdjęcia ściągam, teraz czakem na opisy.

--
Rafał Wolski

18. Data: 2003-01-14 15:17:43

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagada ma nową fryzurę :-)

--
Rafał Wolski

19. Data: 2003-01-14 15:28:03

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski napisał:

> :-O Nawet szampan był....
> Zdjęcia ściągam, teraz czakem na opisy.
Opis do zdjęcia 5 Jan opublikował na grupie
A resztę podam Ci mailem
Krzysztof

20. Data: 2003-01-14 22:59:09

Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

"Rafal Wolski" <r...@h...pl> napisał:

> :-O Nawet szampan był....
> Zdjęcia ściągam, teraz czakem na opisy.

Niestety, to tylko butelki po szampanie.
Na zdjęciu "bielsko5.jpg" od lewej stoją:
Gabi, Krycha, Paweł, Jan, Beata.
Siedzą od lewej:
Renata, Mira, Dziadek, Kamilka, Jagoda, Zocha, Bogusia, Leszek.

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

Trawy - rozpoznanie
Witam.
(spam) Ogrodowe lampy stojące- producent
Po seansie filmowym
o nasionach