kora dębu - dla mnie ważne

1. Data: 2003-01-13 10:50:29

Temat: kora dębu - dla mnie ważne
Od: "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Watek 1.
Czy moge zastosowac pod iglaki kore debowa, jesli wczesniej byly sciólkowane
kora sosnowa. Czy ktos z Was ma praktyke w stosowaniu takiego zabiegu ( w
ksiazkach poczytalam o garbnikach).
Gabi

2. Data: 2003-01-14 11:22:47

Temat: Re: kora dębu - dla mnie ważne
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:avu5t8$hqn$1@zeus.polsl.gliwice.pl Jlanta
Cembrzyńska<G...@i...sosnowiec.pl> napisał(a):

> [...]
> sciólkowane kora sosnowa. Czy ktos z Was ma praktyke w stosowaniu
> takiego zabiegu ( w ksiazkach poczytalam o garbnikach).

Hejka, dokładnie to nie wiem, ale nie natknąłem się na opinię, że nie
wolno stosować kory dębów do mulczowania (ściółkowania) iglaków oraz
pozostałych roślin "kwasolubnych takich jak rododendrony, azalie, pierisy,
wrzosy i wrzośce, magnolie...
Ja...cki

Zdjęcia i prośba do Jana i Rafała
Trawy - rozpoznanie
Witam.
(spam) Ogrodowe lampy stojące- producent
Po seansie filmowym