Zdjęcia i prośba do Jana i Rafała

1. Data: 2003-01-13 10:53:18

Temat: Zdjęcia i prośba do Jana i Rafała
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na stronie:
http://www.metal.agh.edu.pl/~wilk/bielsko/
jest kilka zdjęć z wczorajszego spotkania w Bielsku.
Mam prośbę do Jana - aby opublikował "who is who" -
z tych notatek robionych z ekranu telewizora.
Rafale- jak Ci wygodniej, to ściągnij zdjęcia bezpośrednio
ode mnie ze strony. Jeżeli nie, daj znać, podeślę Ci pocztą.
Pozdrawiam,
Krzysztof

2. Data: 2003-01-13 14:47:02

Temat: RE: Zdjęcia i prośba do Jana i Rafała
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Krzysztof Wilk

> [...]
> Rafale- jak Ci wygodniej, to ściągnij zdjęcia bezpośrednio
> ode mnie ze strony. Jeżeli nie, daj znać, podeślę Ci pocztą.

Wy filmy oglądaliście czy koniak piliście:-)
Pozdrawiam, Bogusław- no i kto jest kto :-)

3. Data: 2003-01-13 14:57:54

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał:

> Wy filmy oglądaliście czy koniak piliście:-)
Wino domowe w butelkach po
> Pozdrawiam, Bogusław- no i kto jest kto :-)
Jagodę i Krychę chyba poznałeś na zdjęciach?
Listę "od lewej" ma Jan, pewnie wkrótce opublikuje.
Ja boję się, że pomylę kogoś.
Krzysztof

4. Data: 2003-01-13 16:02:13

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <a...@o...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:

> Wy filmy oglądaliście czy koniak piliście:-)

Upajaliśmy się nie tylko koniakiem i prawdziwym winem ale też widokiem
ogrodów Holandii, Czech, Ołomuńca i całej południowej Polski . Zwiedziliśmy
też Galerię STRACHÓW NA WRÓBLE - cudności (:-)).

Pozdrawiam - Jagoda

5. Data: 2003-01-13 16:22:37

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Rafale- jak Ci wygodniej, to ściągnij zdjęcia bezpośrednio
> ode mnie ze strony. Jeżeli nie, daj znać, podeślę Ci pocztą.

Wszystko fajnie Krzysztofie ale przynajmniej to jedno - grupowe zdjęcie
mógłbyś dać 4x większe, bo nic nie widać, nikt nikogo nie rozpozna
Pozdrawiam ciepło, Dziadek

6. Data: 2003-01-13 16:30:55

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Zwiedziliśmy
> też Galerię STRACHÓW NA WRÓBLE - cudności (:-)).

Jeżeli się Wam filmy naprawdę podobały to mam prośbę - napiszcie maila do
Dyrektora Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Bielsku Białej, adres:
i...@o...bielsko.pl że taki pokaz się odbył i filmy się podobały. Mimo że
większość ja "kręciłem" to wyjeżdżałem jako pracownik ODR, filmy są w
videotece ODR więc niech i On się dowie i ucieszy z Waszej oceny.
Służę powtórką i innymi filmami bo tak na dobrą sprawę to ani ćwierci nie
oglądnęliśmy z zadysponowanych zasobów.
Pozdrawiam ciepło, Dziadek

7. Data: 2003-01-13 16:52:06

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dziadek <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> Wszystko fajnie Krzysztofie ale przynajmniej to jedno - grupowe zdjęcie
> mógłbyś dać 4x większe, bo nic nie widać, nikt nikogo nie rozpozna
> Pozdrawiam ciepło, Dziadek

Musisz kliknąć na każde zdjęcie z osobna a zobaczysz je w powiększeniu .

Pozdrawiam serdecznie -Jagoda

8. Data: 2003-01-13 16:55:37

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda napisała:

> Musisz kliknąć na każde zdjęcie z osobna a zobaczysz je w powiększeniu .
Dokładnie!
a większych niż 640x480 nie śmiałbym robić z obawy o zemstę modemowców.
Dopóki sam nie zacząłem modemować nie wiedziałem że tyle impulsów
to może trwać.

> Pozdrawiam serdecznie -Jagoda
A ja Ciebie przepraszam za odbłyski na twarzy - jednak wolałem zostawić
tak, a nie retuszować.
Krzysztof
P.S. Jeśli ktoś chciałby te zdjęcia nie pomniejszone, bez kadrowania i
obróbki, to mogę wystawić też na sieci. Spokojnie można z nich robić
odbitki 13x18

9. Data: 2003-01-13 17:36:59

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Musisz kliknąć na każde zdjęcie z osobna a zobaczysz je w powiększeniu .
>
> Pozdrawiam serdecznie -Jagoda

Dzięki. Kliknąłem i działa, jest OK. Na mojej stronie www jak się najedzie
kursorem na zdjęcie to pokazuje się napis "kliknij aby powiększyć", tu tego
nie było więc nie próbowałem. Teraz jestem mądry, fajne zdjęcia!
Pozdrawiam ciepło, Dziadek

10. Data: 2003-01-13 17:41:32

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziadek wrotenapisał:

> Dzięki. Kliknąłem i działa, jest OK. Na mojej stronie www jak się najedzie
> kursorem na zdjęcie to pokazuje się napis "kliknij aby powiększyć", tu tego
> nie było więc nie próbowałem. Teraz jestem mądry, fajne zdjęcia!
A ten mój program w "dymku" pisze nazwę zdjęcia, trzebaby poprawić.
A ze zdjęciami był problem - wszystkie przeczerwienione. To słońce
padające przez zasłony tak zmieniło kolory. Toteż po przeróbce
kolory są nieco "wyprane".
Krzysztof

Trawy - rozpoznanie
Witam.
(spam) Ogrodowe lampy stojące- producent
Po seansie filmowym
o nasionach