Re: Zdrada

Data: 2000-03-08 17:45:20
Temat: Re: Zdrada
Od: Shito <b...@b...gnet.pl>

Adam wrote:

> Witam wszystkich serdecznie ...jestem tu poraz pierwszy i mysle ze to
> bardzo fajna sprawa -taka
> grupa.
> Mam pewien problem ,ktory dreczy mnie od pewnego czasu.
> Pol roku temu dziewczyna zostawila mnie dla innego chlopaka.
> Przeszedlem okres zalamania.Z czasem sie z tego pozbieralem
> ale niestety chyba nie do konca. To wlasnie jest moj problem.
> Chodzi mianowicie o to ze nigdy o niej nie przestalem myslec
> czuje do niej uczucie milosci naprzemian z nienawiscia
> czasami chcialbym rozpalic w niej milosc i potem ja rzucic jak ona mnie
> [...]

Czesc Adamie
Osobiscie uwazam ze to co czujesz jest jak najbardziej normalne (no a
przynajmniej ja
tak uwazam). Dziwczyna skrzywdzila Cie wiec poprostu chcesz sie
odegrac,
ale przemysl to
czy aby ona jest warta tego by zawracac sobie nia glowe, moze przyjmij
jak kolejny
mniej lub bardziej wazny epizod twojego zycia, ktory czegos Cie nauczyl.
Spojz na to z tej strony, ze gdybys byl dalej z owa wspomniana przez
Ciebie dziewczyna to
nie mial bys szansy zakochac sie ponownie i poznac dusze innych kobiet
ktorych na tym
swiecie jest nie malo.

Pozdrawiam i zycze powodzenia w lowieniu dusz :)))