Zdrada w wersj light...

341. Data: 2006-08-28 20:13:03

Temat: Re: Zdrada w wersj light + męska duma
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"bazyli4" <b...@p...onet.pl> wrote in message
news:ecvfje$tc4$1@news.onet.pl...

> Ja Ciebie akceptuję taką, jaką jesteś, Ty mnie nie. Widzisz gdzieś moją
> winę?

alez co ty mowisz, stale wykazujesz jak sie myle, gdzie tu akceptacja??

> To prosimy o weryfikowalne dowody ;o)

dowolny raport psychologow o dzieciach po rozwodzie.

iwon(k)a

342. Data: 2006-08-28 21:37:44

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> A co nazywasz lizaniem przez szybę?

Niemożność zrozumienia innego stanowiska niż własne i wyprowadzanie z
takiegoż oglądu świata wniosków ogólnych...

Pzdr
Paweł

343. Data: 2006-08-28 21:40:28

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> alez co ty mowisz, stale wykazujesz jak sie myle, gdzie tu
akceptacja??

Ja akceptuję to, co Ty myślisz, ale mylisz się, wygłaszając sądy o moim
świecie, które są sprzeczne ze stanem faktycznym. Chyba nie sądzisz, że
wiesz lepiej, jak ja i moi znajomi się czujemy ;o)

> dowolny raport psychologow o dzieciach po rozwodzie.

To poproszę. Tylko prosiłbym jeszcze o metodykę badań i sposób
komponowania owego raportu. Bo to w tym najważniejsze. Ponieważ
psychologia za cholerę nie trzyma standardów badawczych, muszę to
mieć...

Pzdr
Paweł

344. Data: 2006-08-28 22:32:24

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "bazyli4"
<b...@p...onet.pl> mówiąc:

Czyli jednak nie odróżniasz.

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

345. Data: 2006-08-28 23:12:13

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Czyli jednak nie odróżniasz.

Miłość jest trwała a zauroczenie przemija? Miłe przekonanie, imho bez
sensu... jedno i drugie może trwać, jedno i drugie przeminąć, z samej
natury obu...

Pzdr
Paweł

346. Data: 2006-08-29 02:32:07

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> akceptacja??
>
> Ja akceptuję to, co Ty myślisz, ale mylisz się, wygłaszając sądy o moim
> świecie, które są sprzeczne ze stanem faktycznym.

nie akceptujesz. to co stosujesz nei jest akceptacja.

>Chyba nie sądzisz, że
> wiesz lepiej, jak ja i moi znajomi się czujemy ;o)

ale czy ja o tym w ogole pisze??

> [...]
> komponowania owego raportu. Bo to w tym najważniejsze. Ponieważ
> psychologia za cholerę nie trzyma standardów badawczych, muszę to

wystarczy, ze zerkniesz do ostatniej "Polityki", tak na poczatek.

iwon(K)a

347. Data: 2006-08-29 04:44:41

Od: "Jacek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jacek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Niemożność zrozumienia innego stanowiska niż własne i wyprowadzanie z
> takiegoż oglądu świata wniosków ogólnych...

Współczuję

Jacek

348. Data: 2006-08-29 04:46:14

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie akceptujesz. to co stosujesz nei jest akceptacja.

No tak, dla Ciebie jedynym rodzajem akceptacji, jest przyznanie, że nie
mam racji. Rozumiem :/

> ale czy ja o tym w ogole pisze??

Tak, o tym - wbrew pozorom - piszesz.

> wystarczy, ze zerkniesz do ostatniej "Polityki", tak na poczatek.

Przykro mi. Nie. Naukowe doniesienia, ważkie statystycznie o konkretnej
procedurze badawczej. Mam takie skrzywienie po metodologii, że nie
wierzę w intencje, tylko w obserwowalne i uśrednialne fakty...
'Polityka' wzrusza, ale nie tędy droga...

Pzdr
Paweł

349. Data: 2006-08-29 13:12:02

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, dla Ciebie jedynym rodzajem akceptacji, jest przyznanie, że nie
> mam racji. Rozumiem :/

naucz sie jezyka polskiego, albo zmien jezyk komunikacji co cos ci rodzimy
nie wychodzi.
http://slownik.heh.pl/haslo/576
http://slownik.heh.pl/haslo/579

> Tak, o tym - wbrew pozorom - piszesz.

pokaz paluszkiem.

> [...]
> wierzę w intencje, tylko w obserwowalne i uśrednialne fakty...
> 'Polityka' wzrusza, ale nie tędy droga...

wklep do googla nazwiska tam podane, tematy prac i poczytaj.

iwon(k)a

350. Data: 2006-08-29 16:15:45

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Współczuję

Dodaj 'sobie', jak i wielu na tej grupie ;o>

Pzdr
Paweł

Jak mówić do mężczyzny? ;)
Nowe forum i strona o ślubach, rodzinie, związkach
Zapraszamy na nowe forum - Dzieci24.pl
Wesele w Zajeździe pod Kasztanami - Wrocław?
organizacja zycia z dziecmi