Zdrada w wersj light...

361. Data: 2006-08-30 04:06:31

Temat: Re: Zdrada w wersj light + męska duma
Od: "Jacek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ed2bhn$teo$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Jacek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> No to wskaż mi tu jeszcze definicję 'prawdziwej miłości', i udowodnij,
> że Twoja nie zawiera się w mojej. Możesz na kwantyfikatorach pojechać,
> najprościej... tak przy okazji sowa pisanego... może na symbolach będzie
> prościej?

Nie zamierzam niczego udowadniać. Bo to widać golym okiem kiedy się Ciebie
czyta.

> I nie rozumiesz, że udawanie, że węższe stanowisko jest właściwsze niż
> ogólniejsze, to nie jest lizanie przez szybkę? Dziwna ta Twoja logika.
> Ale popracuj troszeczkę, warto ;o)

1. Twoje stanowisko nie jest szersze. Tylko mocno zawężone do Twojego punktu
widzenia.
2. Naprawdę "lizanie przez szybę" nie oznacza tego co myślisz ze oznacza
uzywając tego zwrotu.
Probowołam Ci to wytłumaczyć. Widać jednak że nie jest to możliwe.
I tu nie chodzi juz o temat calej tej dyskusji, chodzi o to, że używając
słow w ten sposób ludzie czytają zupelnie co innego niż Ty chcesz
powiedzieć.

> Ciebie.
> cos
>
> ... i wyprowadzanie z taiegoż oglądu świata wniosków ogólnych...

> Te trzy kropki nie stoją tam po to, żeby tekst ładniej graficznie
> wyglądał.

Jesteś na jakis prochach ? Ze tak bredzisz ?

> Do reszty się już nawet nie odnoszę. Zacznij od tych kwantyfikatorów.

Jakich kwantyfikatorów ?
Cóż Ty znowu wymyśliłeś ?
Naprawde pisz na poczatku albo na koncu glosariusz, wtedy da się Ciebie
jakoś czytać.

Jacek

362. Data: 2006-08-30 08:04:10

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 wrote:

> Niemożność zrozumienia innego stanowiska niż własne i wyprowadzanie
> z takiegoż oglądu świata wniosków ogólnych...

Chłopie, ja rozumiem, ze możesz mieć indywidualne poglądy, ale z
wymyślaniem nowych znaczeń dla starych związków frazeologicznych
- to sobie po prostu porutę robisz...

Ukłony
--
ŁK

363. Data: 2006-08-30 17:32:04

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zamierzam niczego udowadniać. Bo to widać golym okiem kiedy się
Ciebie
> czyta.

Dowód, dowód, a nie tupanina nóżkami i chcenie. Odwykłem już od
dyskutoweania metodą 'łopata i do głowy'. więc dowód i koniec. Chyba, że
nie potrafisz. Wówczas rzeczywiście, z psychologicznego punktu widzenia
'nie będę niczego udowadniał... bo to gołym' ma swoje uzasadnienie.
Szkoda, że nie potrafisz...

> [...]
>
> Jakich kwantyfikatorów ?
> Cóż Ty znowu wymyśliłeś ?
> Naprawde pisz na poczatku albo na koncu glosariusz, wtedy da się

Po prostu odpowiedz na pytanie, które postawiłem, zobacz, gdzie używam
ogólnego (jeśli w ogóle), a gdzie szczegółowego... podaj dowód, że
'wymyśliłem sobie definicję prawdziwej miłości', podaj dowód, że Twoje
definicje nie zawierają się w mojej. Przecież chyba potrafisz, skoro
twierdzisz, że jest inaczej, niż piszę.

Jeśli tego po prostu nie potrafisz, dyskusja zaprawdę nie ma głębszego
sensu.

Pzdr
Paweł

364. Data: 2006-08-30 17:33:25

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w
wiadomości news:44f545e5$1@news.home.net.pl...

> Chłopie, ja rozumiem, ze możesz mieć indywidualne poglądy, ale z
> wymyślaniem nowych znaczeń dla starych związków frazeologicznych
> - to sobie po prostu porutę robisz...

Łopatą do głowy, bo już wiem, że z XVII LO rozmawiam, jak widać.
wieszże, co to jest skrót myślowy?

Pzdr
Paweł

365. Data: 2006-08-30 17:54:11

Od: "Jacek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli tego po prostu nie potrafisz, dyskusja zaprawdę nie ma głębszego
> sensu.

Uff

Jacek

366. Data: 2006-08-30 21:00:31

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 napisał(a):

> wieszże, co to jest skrót myślowy?

No cóż, widzę, że zupełnie niepotrzebnie próbowałem
być uprzejmy. W Twoim przypadku to nie poruta. W Twoim
przypadku kompromitacja była całkowicie przewidywalna.

BTW - tak z ciekawości - czy kiedykolwiek komukolwiek
w newsach przyznałeś, że miał rację w dyskusji z Tobą,
a Ty sie myliłeś? Jeśli tak, to poproszę o MsgID.
Z góry dziękuję.

Ukłony
--
ŁK

367. Data: 2006-08-31 14:33:22

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w
wiadomości news:44f5fbcb$1@news.home.net.pl...

> BTW - tak z ciekawości - czy kiedykolwiek komukolwiek
> w newsach przyznałeś, że miał rację w dyskusji z Tobą,
> a Ty sie myliłeś? Jeśli tak, to poproszę o MsgID.
> Z góry dziękuję.

Archiwum Twoim przyjacielem... tym razem się nie mylę. Jak za kilka lat
wrócisz do tej dyskusji, to może... po co mam być uprzejmy, skoro
dyskusja donikąd nie prowadzi...

Pzdr
Paweł

368. Data: 2006-08-31 19:54:31

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 napisał(a):

> Archiwum Twoim przyjacielem...

Ja mam szukać? Chyba sam w to nie wierzysz. Pokaż paluszkiem
jeśli był taki przypadek.

> Jak za kilka lat wrócisz do tej dyskusji, to może...

Buaaa-ha-ha ha :->>>

Ukłony
--
ŁK

369. Data: 2006-09-01 06:16:27

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w
wiadomości news:44f73dd0$1@news.home.net.pl...

> Ja mam szukać? Chyba sam w to nie wierzysz. Pokaż paluszkiem
> jeśli był taki przypadek.

Skoro zarzucasz coś, to masz jakieś dane, a więc szukaj...

> Buaaa-ha-ha ha :->>>

No tyle mniej więcej zajmie Ci szukanie...

Pozdrawiam serdecznie
Paweł

370. Data: 2006-09-01 09:36:43

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 wrote:
> Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w
>
> Skoro zarzucasz coś, to masz jakieś dane, a więc szukaj...

Sądzisz że zarzucam Ci, że kiedyś nie miałeś racji i się do
tego przyznałeś? Ależ nie, absolutnie Ci tego nie zarzucam.
*Absolutnie*.

Ukłony
--
ŁK

Jak mówić do mężczyzny? ;)
Nowe forum i strona o ślubach, rodzinie, związkach
Zapraszamy na nowe forum - Dzieci24.pl
Wesele w Zajeździe pod Kasztanami - Wrocław?
organizacja zycia z dziecmi