Re: Zdrowe odżywianie się

From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Zdrowe odżywianie się
Date: Wed, 22 Jan 2014 18:34:01 +0100

> Dla niektórych największym rarytasem są produkty z cukierni: ciastka,
> kremy, torty.
Uwielbiam, ale nie jem strasznie szkodzą mi na trawienie.

>...rzodkiewki nie nadają się do jedzenia.... mają fatalny smak,
Uważaj na serce , nie są najlepsze.

> śmietana.
Dla kiszek samo zdrowie, gożej z wątrobą.

> mleka ....
Samo zdrowie, prawie na wszystko, tylko nie samo, i nalezy się nauczyć pić,
nie od razu szklankę .

> W dzieciństwie przepadałem za ogórkami ale nie kiszonymi tylko
> konserwowane w occie,
Wszystkie dzieci lubią ocet.

> Lubię kuchnię staropolską : zupy, schabowy i ziemniaki. Kiedyś z jednej
> strony bardzo lubiłem pomidorówkę z szerokimi lanymi kluskami, a z
> drugiej nie lubiłem krupniku.
> Teraz polubiwszy krupnik zupy mi smakują podobnie.
> Na schabowe mi ślinka cieknie, takie dopiero zrobione, ciepłe. Tylko że
> zrobienie ich wymaga sporo wysiłku.

Zapomniałeś o kapuście do shabowego, teraz nawet gotową zasmażaną można w
słoiku kupić.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' program dietetyczny Ananas1_3a