Re: Żegnam Was

From: kynast <s...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Żegnam Was
Date: Sat, 19 Jan 2008 03:38:48 -0800 (PST)

Witaj Krzysztof,

Niedawno przypadkowo trafiłem na to forum i też mam bardzo mieszane
uczucia, wchodze nieraz i odpowiadam na różnych forach, ale tyle
oszołomstwa i chamstwa, co tutaj nigdzie nie spotkałem,
Z drugiej strony jest wiele biednych , chorych, zagubionych ,
zestresowanych ludzi, którzy prosza o pomoc i powinni ja otrzymać;
czasem wystarczy kilka słów....
Czytałem Twoje odpowiedzi i bardzo wysoko je cenie.
Niestety wszelka dyskusja z oszołomami jest bezcelowa i jest stratą
czasu; to sa ludzie o sztywnych pogladach i nic do nich nie dociera.
Widzę, ze tu sa jeszcze mozliwosci zgłoszenia adminowi postu, jako
szkodliwego, czy przekazującego fałszywe informacje, probowałes tego?
czy to działa?
A system ocen - jedna gwiadka = post, którego nie warto czytać; czy
ktos probował?
Moja propozycja i prośba do Ciebie , odłóz decyzje o np 3 miesiace, na
prawdę jesteś tu potrzebny.
To samo dotyczy Marka.

Serdecznie pozdrawiam
Staszek.