Re: Żegnam Was

Data: 2008-01-21 14:00:17
Temat: Re: Żegnam Was
Od: "Cancer" <c...@w...pl>

Użytkownik " Jeff"

> O wybacz Panie, ze jest tez sporo cwierinteligentow na tej grupie.
>
> Wroc i prowadz dalej biedne owieczki !

A po co ta kpina?
Nikt nikomu nie zabrania wypowiadania sie w usnecie.
Tyle, ze to co wyprawia tutaj Wilicki to albo trolowanie albo kretynizm.
Bo inaczej nie można nazwać podpinania sie z radami pod każdy watek na tej
grupie.
Udawania za wszelka cenę kogoś kim nie jest.

> Ps. Hmmm....ale z drugiej stronie nie bardzo Cie jednak w tej chwili
> rozumiem,
> o ile mnie bowiem pamiec nie myli, to moje oczy czytaly kilka razy w
> Twoich
> postach do Marka Bienka, zapewnienia, iz w grupie uczestniczych tylko
> dla rozrywki, a nie w celu niesienia pomocy poszukujacym tutaj takowej.

Wiesz co parę razy broniłem twoich wypowiedzi tutaj na grupie.
Ale jak sie tak faktycznie przyjrzeć twojej osobie, to jednak Krystyna
optymalna ma trochę racji.
Aprobujesz tylko tych którzy maja zdanie takie jak ty, a to bardzo zła
cecha.
Jakie to ma znaczenie, czy Krzysztof był tutaj dla rozrywki, czy w celu
niesienia pomocy.
A ty w jakim celu tutaj jesteś ? aby szydzić ?
Prawda jest taka, ze komuś tutaj bardzo zależy na tym aby rozwalić tę grupę
!!!
Jakieś mam dziwne przeświadczenie, ze należysz do tego timu.

Cancer
(znak zodiaku)

P.s Ludzie zróbmy wreszcie z ta grupa porządek zgłośmy ja do MODERACJI
To naprawdę jedyna obrona przed ludźmi pokroju Wilickiego.