Re: Żegnam Was

Data: 2008-01-21 12:49:47
Temat: Re: Żegnam Was
Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl>

Krzysztof (Suzuki Kokushu) <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Kochani i mniej kochani użytkownicy grupy pl.sci.medycyna!
>
> Przemyślałem naszą dyskusję z Tomkiem W. i zdecydowałem, że pasuję.
> Rezygnują z subskrypcji p.s.m.. Mam dość użerania się z zadufanymi w
> sobie, nie znającymi kindesztuby ćwierćinteligentami, przepychanek z
> debilnymi promotorami nonsensownych terapii, walki z idiotycznymi
> poglądami, przekonywania durniów do zachowania zdrowego rozsądku,
> udzielana rad za które nikt mi nawet nie powie, bym się w d* pocałował.
> Prawdę mówiąc, żal mi, że traciłem czas, przez te kilka lat mogłem
> [...]

Och, Panie, coz za straszny dramat sie tu wydarzyl !

Wielce wiec Twoim listem zmartwiony, przejrzalem niektore cenne posty Twojego
autorstwa i coz ja biedny czytacz tej grupy i nieuleczalny niedowiarek ujrzalem?

Niektore Twoje posty tez byly idiotyczne !

Zapytowuje wiec Ciebie, o Wielki Krzysztofie, czy wypisywanie idiotyzmow,
to tylko Twoj przywilej na tej grupie?

No oczywiscie o Panie, nie musisz mi odpowiadac na tak bezczelnie postawione
przeze mnie, zwyklego szaraka grupowego, pytanie.

Krzysztofie, spojrz na te blagalne glosy tlumow i nie gardz inteligentami,
ktorzy na czele z bazylim zlozyli Ci poklon.

O wybacz Panie, ze jest tez sporo cwierinteligentow na tej grupie.

Wroc i prowadz dalej biedne owieczki !

Ps. Hmmm....ale z drugiej stronie nie bardzo Cie jednak w tej chwili rozumiem,
o ile mnie bowiem pamiec nie myli, to moje oczy czytaly kilka razy w Twoich
postach do Marka Bienka, zapewnienia, iz w grupie uczestniczych tylko
dla rozrywki, a nie w celu niesienia pomocy poszukujacym tutaj takowej.