Re: Zelazko z generatorem pary

From: Poldek <p...@i...eu>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Zelazko z generatorem pary
Date: Fri, 9 Nov 2018 14:55:44 +0100

> Para ma lecieć ciągle. Powód jest taki, że para powoduje zmiany
> właściwosci tkaniny, wiec jak prasowanie z parą ma działac, to ta para
> musi tam być najlepiej na okragło. Tak ma Philips, tak ma Tefal, tak ma
> Rowenta i kazdy powazny producent żelazek.

Oddałem tego GV9080 - bo miałem taką możliwość bez podawania przyczyny,
wziąłem drugiego, nowego GV9080 i działa dokładnie tak samo. Tzn. na
każdym ustawieniu para leci tylko, gdy jest wciśnięty przycisk w rączce.

Będę zobowiązany za wypowiedź kogoś, kto ma podobny generator pary,
najlepiej Tefal. Czy para leci cały czas na każdym programie, czy też
para leci dopiero wtedy, gdy jest wciśnięty przycisk na rączce - ?

Obejrzałem filmiki na youtube i nic z nich jasno nie wynika.