Re: Zelmer solaris/syrius - prośba o opinie

From: "Kasia" <k...@T...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Zelmer solaris/syrius - prośba o opinie
Date: Mon, 21 Jul 2008 11:39:27 +0200

> 1) Jak sprawdza się w praktyce turboszczotka (mamy w domu dywany i kota) i
> czy blokuje się ona (zatrzymuje) przy czyszczeniu dywanów? Czy może lepiej
> zdecydować się na elektroszczotkę mimo utrudnienia z plątającym się pod
> nogami kablem? Zależy mi na skuteczności takiej szczotki.

Ja mam Syriusa z elektroszczotką. Kabel nie plącze się jesli go przyczepisz
klipsami znajdującymi się na wyposazeniu. Niestety przyczepienie tego kabla
troche trwa. Ale elektroszczotka jest rewelacyjna. Tylko głosna.

> 2) Jak jest z głośnością tych odkurzaczy? Czy są one ciche?

Mój odkurzacz jest bardzo cichy na pierwszym i drugim stopniu ssania. Na
trzecim, a takiego uzywam najczęściej, jest już normalnie głośny jak na
odkurzacz. Generalnie - silnik chodzi dość cicho, nie wyje, zwiększa sie
natomiast znacząco świst powietrza.

> 3) Czy podczas odkurzania w domu nic nie śmierdzi (np. wylatujący kurz -
> mam
> takie doświadczenia z poprzednim odkurzaczem - Zelmerem Meteor, po
> odkurzaniu którym pozostawał w domu smród i konieczne było wietrzenie
> pokoi)

U mnie póki co nie smierdzi, ale daleko mi jeszcze do zapełnienia worka.

> 4) Jak jest w rzeczywistości z ich awaryjnością? Słuszałem pogłoski o
> odpadającyh kółkach w Solarisie oraz o problemach z wyłącznikiem w
> Syriusie,
> oraz o łatwo łamiących się plastikach obudowy...

Syriusa mam za krótko aby mówić o awaryjności. Jednak włącznik jest jak
najbardziej ok.

pozdrawiam
Kasia