Zgon po Diane-35

11. Data: 2004-09-26 23:38:25

Temat: Re: Zgon po Diane-35
Od: ":: Solana ::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<d...@v...pl> skrev i meddelandet
news:1499.00000981.41572666@newsgate.onet.pl...
> Interesują mnie linki do prasy
> szweckiej informującej o tym zdarzeniu.

http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,513
964,00.html

i byc moze tutaj tez (nie otwiera mi sie teraz Expressen)
http://www.expressen.se/expressen/road/www/article/0
/jsp/Render.jsp?a=127789&print=yes

magda

12. Data: 2004-09-27 10:40:40

Od: "Griniu" <p...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Chyba hobbystą farmacutą
>
> Jacek

Ale jesteście beznadziejni...

Griszczuk

13. Data: 2004-09-27 15:43:11

Od: d...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,513
964,00.html
> magda

Jesteś niesamowita, dzięki. Najbardziej mnie zdziwiło, że podesłałaś mi link
do dzisiejszej prasy (27 september). Czyżby jakaś nowa historia, czy Szwedzi
wałkują ten temat kilka tygodni?

Z tego co wiem to w Polsce grubo ponad 100 tys. kobiet zażywa ten lek.

Dzięki,

demo

14. Data: 2004-09-27 15:47:05

Od: d...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie Ta Grupa

A jaką grupę byś doradził?

Też zastanawiałem się czy to właściwe miejsce na to pytanie. Wybrałem tę listę
ze względu na przewagę kobiet, a Diane-35 to właśnie dla nich pigułka. Poza
tym antykoncepcja mimo wszystko bardziej kojarzy mi się z rodziną niż z innymi
tematami wylistowanymi w spisie grup.

Hej,
demo.

15. Data: 2004-09-27 16:48:02

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_utandetta.com> szukaj wiadomości tego autora

<d...@v...pl> skrev i meddelandet
> [...]
> link do dzisiejszej prasy (27 september). Czyżby jakaś nowa historia,
> czy Szwedzi wałkują ten temat kilka tygodni?
to nie jest temat z dzisiaj, po prostu data na stronie internetowej jest
dzisiejsza

--
sveana

16. Data: 2004-09-27 17:36:44

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@v...pl> napisał w wiadomości

> A jaką grupę byś doradził?

Medyczną?
O.Z.

17. Data: 2004-09-27 21:18:53

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@v...pl wrote:

> ze względu na przewagę kobiet, a Diane-35 to właśnie dla nich pigułka. Poza
> tym antykoncepcja mimo wszystko bardziej kojarzy mi się z rodziną niż z innymi
> tematami wylistowanymi w spisie grup.

No patrz, a mnie sie bardziej kojarzy z .sci.medycyna lub .soc.seks ;)

D.
--
If a fish is the movement of water embodied, given shape, then cat is a
diagram and pattern of subtle air.

18. Data: 2004-09-27 21:53:17

Od: ":: Solana ::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<d...@v...pl> skrev i meddelandet

> Jesteś niesamowita, dzięki.

Tu masz dokalniejszy link do tekstu w Expressen.
http://expressen.se/index.jsp?a=168478

Tutaj Diane jest lekiem glownie na tradzik.

> Najbardziej mnie zdziwiło, że podesłałaś mi link
> do dzisiejszej prasy (27 september). Czyżby jakaś nowa historia, czy
Szwedzi
> wałkują ten temat kilka tygodni?

Ania juz Ci wyjasnila.
A sprawa byla opisywana, bo dziewczyna zglaszala sie do lekarza i zostala
odeslana / zlekcewazona.

> Z tego co wiem to w Polsce grubo ponad 100 tys. kobiet zażywa ten lek.

Ale takie cos moze zdarzyc sie kazdej kobiecie przyjmujacej antyk. hormolna,
rowniez spirale czy plastry.

magda

19. Data: 2004-09-28 08:44:46

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Poza
> tym antykoncepcja mimo wszystko bardziej kojarzy mi się z rodziną niż z

Nie znam szczegolow tej historii,ale pamietam ze po Diane -,5 myslalam ze
zejde.
Po polknieciu tabletki dostawalam potwornego bolu glowy,mdlosci,kolatania
serca,czulam sie fatalnie-szybko sobie je odpuscilam.

Magda

20. Data: 2004-09-28 11:45:05

Od: "Griniu" <p...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrówka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Po polknieciu tabletki dostawalam potwornego bolu glowy,mdlosci,kolatania
> serca,czulam sie fatalnie-szybko sobie je odpuscilam.

Moja Magda bierze je od roku i nic złego się nie dzieje.
Jedyne, co zauważyliśmy to obniżenie popędu seksualnego.

Griszczuk

Test programu AnoMail
przemoc w rodzinie- poradźcie
co wy na to?
SESJA FOTOGRAFICZNA
On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks