Zgon po Diane-35

21. Data: 2004-09-28 12:11:43

Temat: Re: Zgon po Diane-35
Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Griniu napisał:

> Moja Magda bierze je od roku i nic złego się nie dzieje.
> Jedyne, co zauważyliśmy to obniżenie popędu seksualnego.

To nic?
Niech zmieni na inne. Podobno nie po każdych tak jest.
Ja sama tez nie moge brać :(

Eulalka

22. Data: 2004-09-28 15:37:27

Od: "Griniu" <p...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@k...pl> napisał w wiadomości

> To nic?
> Niech zmieni na inne. Podobno nie po każdych tak jest.

W sumie już nie uważam, że nic. Powoli tracę nerwy z tego powodu.

Griszczuk

23. Data: 2004-09-28 19:31:25

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

:: Solana :: wrote:

> <d...@v...pl> skrev i meddelandet

> Tu masz dokalniejszy link do tekstu w Expressen.
> http://expressen.se/index.jsp?a=168478
>
> Tutaj Diane jest lekiem glownie na tradzik.

Akurat to jest działanie uboczne tegoż specyfiku i chociaż każdy lekarz
doskonale wie, czym jest Diane-35, to firmie farmaceutycznej łatwiej
jest zarejestrować lek na trądzik, którego skutkiem ubocznym jest
antykoncepcja, niż środek antykoncepcyjny, którego skutkiem ubocznym
jest walka z trądzikiem.

Pozdrawiam,
Karola

24. Data: 2004-09-28 20:36:15

Od: ":: Solana ::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Karolina "duszołap" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> skrev i meddelandet

> Akurat to jest działanie uboczne tegoż specyfiku

Niby tak, ale tego leku w wykazie lekow antyk. nie ma w Szwecji. Jest
natomiast obok przeciwtradzikowych.

A o klopoty z rejestracja akurat tutaj nie martwilabym sie. Byc moze jest na
tyle zawodny, ze nie przeszedl szwedzkich norm i dlatego dopuscili go tylko
jako lek p-tr.

magda

25. Data: 2004-09-28 21:21:23

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

:: Solana :: wrote:

> Niby tak, ale tego leku w wykazie lekow antyk. nie ma w Szwecji. Jest
> natomiast obok przeciwtradzikowych.

W Polsce też tak jest. Oficjalnie przeciwtrądzikowy, jednak w ulotce,
która mi wpadła w łapy wyraźnie sugerowano, że to lek anty. Zresztą --
co by w poczekalni ginekologa robiła ulotka leku p. trądzikowego, założę
się, że na grypę choruje więcej pacjentek, a mimo to witaminy C nie
reklamowano. =]

> A o klopoty z rejestracja akurat tutaj nie martwilabym sie. Byc moze jest na
> tyle zawodny, ze nie przeszedl szwedzkich norm i dlatego dopuscili go tylko
> jako lek p-tr.

Niewykluczone.

Pozdrawiam,
Karola

26. Data: 2004-09-29 08:04:36

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

:: Solana :: wrote:

> Byc moze jest na
> tyle zawodny, ze nie przeszedl szwedzkich norm
i dlatego dopuscili go tylko
> jako lek p-tr.

Zawodny ? Tak samo jak i inne pigulki. Nie o to chodzi ;)
Argumenty mozna znalezc wszedzie w sieci, wiec nie bede ich pryztaczac
ponownie, generalnie chodzi o uzyta substancje aktywna.

D.
--
http://www.dunia77.republika.pl/magic_moments_pl.htm
http://www.dunia77.republika.pl/jeziora.html

27. Data: 2004-09-29 08:13:35

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą Dunia, spowodowaną tym faktem frustracją:

http://www.dunia77.republika.pl/magic_moments_pl.htm
http://www.dunia77.republika.pl/jeziora.html

Zdjęcie prześliczne.
Ale tym "My" z nad jeziora Burkheimer to mnie zawiodłaś!

puchaty

28. Data: 2004-09-29 08:20:08

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty wrote:

> Zdjęcie prześliczne.

Dziekuje :)

> Ale tym "My" z nad jeziora Burkheimer to mnie zawiodłaś!

Heh, czemu ? Pod woda naprawde TAK wygladam ;)

Dunia

29. Data: 2004-09-29 17:21:09

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Griniu" <p...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

> Moja Magda bierze je od roku i nic złego się nie dzieje.
> Jedyne, co zauważyliśmy to obniżenie popędu seksualnego.

I mówisz "nic złego" ?

brow(J)arek pozdrawia

30. Data: 2004-09-29 19:45:16

Temat: OT
Od: d...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> http://www.dunia77.republika.pl/magic_moments_pl.htm
> http://www.dunia77.republika.pl/jeziora.html

Powalające! Super!
Dobrze, że są tacy ludzie jak Ty!

demo, :-)

Test programu AnoMail
przemoc w rodzinie- poradźcie
co wy na to?
SESJA FOTOGRAFICZNA
On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks