Strona główna Grupy pl.rec.dom Zgrabione liscie - jezeli nie wywozic, palic, skladowac to co??? Re: Zgrabione liscie - jezeli nie wywozic, palic, skladowac to co???

Re: Zgrabione liscie - jezeli nie wywozic, palic, skladowac to co???

Data: 2009-04-13 15:58:34
Temat: Re: Zgrabione liscie - jezeli nie wywozic, palic, skladowac to co???
Od: "Jacek" <m...@w...pl>

Ja kompostuje trawe z kosiarki plus liscie. W sumie nie liczylem, ale na
pewno grubo wiecej bedzie, niz 30 worków. Z jednego koszenia mam ok. 10
worków 160 litrowych. Kompostownik mi sie zapelnil rok temu i nie ma gdzie
sypac, a jest dosc spory 2,5x5x1 metr. W tym roku robie akcje przesiewania i
wywozenia kompostu i mam nadzieje, ze znowu na 2-3 lata bedzie miejsce na
trawsko.
Jacek