Re: Zgred

Data: 2005-01-04 22:25:20
Temat: Re: Zgred
Od: h...@i...pl (HuSadam)

Pozwoliles sobie
> niestety jedynie na wejscie na strone słownika polskiego PWN i zacytownie
> tekstu tam zamieszczonego. ... ...na sam koniec tez jak ty posluze sie
slownikiem PWN - > Arek

Nie korzystam ze słownika. Wystarczy mi całkowicie to, co mam w głowie.
Pomijając już śmiesznośc tego sporu, uważam za pocieszające nawet takie
reakcje jak Twoje, ponieważ w ostatecznym rozrachunku służą one w jakims
stopniu poprawieniu właściwego rozumienia przeciętnej krajowej (czytaj:
nienajlepszej) artykulacji. Nie jest tajemnicą, że ubóstwo werbalne
determinuje jakość tej artykulacji czego na dzień dzisiejszy efekt jest
taki, że ja Ciebie rozumiem doskonale, choć Ty mnie niekoniecznie podobnie.
I myślę teraz: czy to, co napisałem uznasz za krytykę czy za przyznanie Ci
racji...? No i przy okazji przepraszam zniecierpliwonych, zmuszonych do
trawienia powyższego, dziękując jednocześnie za nie zatłuczenie mnie na
śmierć PLONKami...
Pozdrawiam
HuSadam

Najlepsze auto, najlepsze moto... >>> http://link.interia.pl/f1841