"Ziemia obiecana" Reymonta a sprawa żydowska.

11. Data: 2015-03-08 03:20:44

Temat: Re: "Ziemia obiecana" Reymonta a sprawa żydowska.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ikka
W dniu 2015-03-07 o 16:57, Pszemol pisze:
- pokaż cytowany tekst -
ba, żeby tylko oni... ona ma całą listę.

A no właśnie wątek za wątkiem mamy aspołecznego buraka srającego z nienawiści,
ciekawe kiedy zrozumieć że buraka w polsce nie udało się cywilizować.?

12. Data: 2015-03-10 18:06:49

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-06 o 00:34, Ikselka pisze:
> Warto czytać lektury! - ale czy "Ziemia obiecana" jest (jeszcze) w tym
> zestawie? Wątpię 3-]

Ja też, kapitalizm w bardzo złym świetle ukazany. Obecny system nie może
pozwolić aby ktoś mógł sobie o tym systemie źle pomyśleć. ;-)

13. Data: 2015-03-11 13:45:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Mar 2015 18:06:49 +0100, Trybun napisał(a):

> Ja też, kapitalizm w bardzo złym świetle ukazany.

...bo ukazany jako żydowski, czyli taki, jaki jest.
--

Ikselka
pewni siebie.

14. Data: 2015-03-11 17:10:42

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-06 o 00:34, Ikselka pisze:

> A potem fabrykę "człowieka dnia dzisiejszego" Żydzi spalili i nie została
> mu ani fabryka, ani tradycja, ani przeszłość, ani szlachectwo, ani żaden z
> podobnych przesądów - tylko KREDYT mu zostawili 3-]

Lepiej brać kredyt w Polskim SKOK'u, Ojciec Mateusz czuwa !

http://natemat.pl/136053,knf-miliony-ktore-moglyby-u
ratowac-skoki-zasilily-konto-senatora-prawa-i-sprawi
edliwosci

15. Data: 2015-03-11 17:19:18

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-06 o 20:42, Ikselka pisze:

> Dokładnie. Żydzi nigdy się nie czuli Polakami, zawsze podkreślali swoją
> odrębność, nigdy nie władali nawet poprawnie językiem kraju, który ich
> przyjął i gościł jak swoich - wszelkie wyjątki (bo oczywiście były i są,
> bardzo chwalebne) potwierdzają tę regułę.

Za to Watykan świetnie się asymiluje. Prawie z każdym, z Japonią nie wyszło:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Prze%C5%9Bladowania_chr
ze%C5%9Bcijan#Japonia

W chinach też nie poszło najlepiej.

16. Data: 2015-03-11 20:20:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Mar 2015 17:10:42 +0100, zażółcony napisał(a):

> Lepiej brać kredyt w Polskim SKOK'u, Ojciec Mateusz czuwa !
>
> http://natemat.pl/136053,knf-miliony-ktore-moglyby-u
ratowac-skoki-zasilily-konto-senatora-prawa-i-sprawi
edliwosci

""Przewodnicza?cy Klubu Parlamentarnego Prawo i Sprawiedliwość Mariusz
Błaszczak w uzgodnieniu z Prezesem Prawa i Sprawiedliwości Jarosławem
Kaczyńskim podjął decyzje? o zawieszeniu w prawach członka Klubu senatora
Grzegorza Biereckiego. Jednocześnie Przewodnicza?cy zwrócił się do senatora
Biereckiego o wyjaśnienia w sprawach opisanych w ostatnich dniach przez
media" - czytamy w oświadczeniu PiS przekazanym mediom przez rzecznika tej
partii Marcina Mastalerka."
--

Ikselka
pewni siebie.

17. Data: 2015-03-11 20:46:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Mar 2015 17:19:18 +0100, zażółcony napisał(a):

> Za to Watykan świetnie się asymiluje. Prawie z każdym, z Japonią nie wyszło:

Bardzo ładnie - dobrze byłoby jeszcze, abyś zaczął odróżniać
"chrześcijaństwo" od "katolicyzmu", a nie tak wszystko w jedne mańke pod
Watykan podciągać :->
--

Ikselka
pewni siebie.

18. Data: 2015-03-12 09:16:56

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-11 o 20:46, Ikselka pisze:

> Bardzo ładnie - dobrze byłoby jeszcze, abyś zaczął odróżniać
> "chrześcijaństwo" od "katolicyzmu", a nie tak wszystko w jedne mańke pod
> Watykan podciągać :->

O, a dla Ciebie to istotna różnica ? No to z lekka się otwieram i
słucham uważnie ;)

19. Data: 2015-03-12 09:18:13

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-11 o 20:20, Ikselka pisze:

> [...]
> media" - czytamy w oświadczeniu PiS przekazanym mediom przez rzecznika tej

Oświadczenia oświadczeniami a ja swoje wiem :)

20. Data: 2015-03-12 11:13:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony
> [...]

> partii Marcina Mastalerka."

Oświadczenia oświadczeniami a ja swoje wiem :)

Dziwnym trafem nie dostrzega jak kler polaków na potęge kradnie, urojeni żydzi winni.
A wiesz co myśle że te sprzedawczyki, zdrajcy ojczyzny, jak pisowcy czy prawicowi
dziennikarze, celowo tych żydów winią by odsunąć uwagę od złodziejstwa kleru.
Struktura klerykalna jest jota w jotę podobna do rezimu trzeciej rzeszy, nie jest
dziwnie, że mamy neofaszystów po prawej stronie, bo to szwabizm a nie patryjotyzm,
nie jest dziwna symbioza kleru z Hitlerem i reżimami alafaszystowskimi jak Pinoczet.
Tak więc nie jest dziwny typowy mechanizm trzeciej rzeszy że przenosi się winę na
urojonych żydów aby ukryć swoje złodziejstwo i mocodawcy drenującego kraj czyli
obcego państwa Watykańskiego. Nie jest dziwne że buraki kiedyś mordowali z nazistami
żyda, bo chcieli ich okraść i okradali przecież, a tych co przeżyli mordowali bo
zajeli ich dobra, jak pościel żydowska w której śpi Ikselka.

Antyszczepionkowcy zieją nienawiścią
Ksiądz Wieńczysław Łukasik chciał zabić swoje dziecko
Komorowski powinien być przebadany psychiatrycznie.
Patrzcie już nawet Harman rozumie globa.
Prawda