Zimne ręce i stopy.

1. Data: 2006-01-09 22:49:37

Temat: Zimne ręce i stopy.
Od: "Krystyna" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam prawie cały czas zimne ręce i stopy ( stopy troszkę mniej) w zasadzie
niezależnie czy jest mi gorąco czy zimno.Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jaka
może być tego przyczyna?

2. Data: 2006-01-09 23:18:33

Temat: Re: Zimne ręce i stopy.
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna napisał(a):
> [...]
> niezależnie czy jest mi gorąco czy zimno.Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jaka

kiepskie krążenie??

--
E_m_i_

"Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
mieć mocne skrzydła.
Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
K. Chopin "Przebudzenie"

3. Data: 2006-01-10 07:06:02

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam prawie cały czas zimne ręce i stopy ( stopy troszkę mniej) w zasadzie
> niezależnie czy jest mi gorąco czy zimno.Czy ktoś mógłby mi powiedzieć
> jaka
> może być tego przyczyna?

Pewnie nieskie ciśnienie. Ja też mam wciąż zimne ręce i stopy - jestem
migrenowcem (z niskim ciśnieniem).

Barbara

4. Data: 2006-01-10 07:09:58

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:dpvmcl$a7$1@opal.icpnet.pl...

> Pewnie nieskie ciśnienie. Ja też mam wciąż zimne ręce i stopy - jestem
> migrenowcem (z niskim ciśnieniem).
>
> Barbara

wiekszosc kobiet tak ma

5. Data: 2006-01-10 08:23:31

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maaciek napisał(a):

> wiekszosc kobiet tak ma

tyle, że z różnym nasileniem...

Emi, co potrafi przy ponad 30 stopniach mieć lodowate kończyny ;)

6. Data: 2006-01-10 09:18:08

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna"

> Mam prawie cały czas zimne ręce i stopy ( stopy troszkę mniej) w zasadzie
> niezależnie czy jest mi gorąco czy zimno.Czy ktoś mógłby mi powiedzieć
> jaka
> może być tego przyczyna?

Pomocne moze byc spozywanie produktow zawierajacych magnez, potas, wapn lub
suplementow.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

7. Data: 2006-01-10 11:50:36

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 9 Jan 2006 23:49:37 +0100, na pl.sci.medycyna, Krystyna napisał(a):

> Mam prawie cały czas zimne ręce i stopy ( stopy troszkę mniej) w zasadzie
> niezależnie czy jest mi gorąco czy zimno.Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jaka
> może być tego przyczyna?

Główną przyczyną jest zanieczyszczenie jelita grubego. Przekłada się to na
słabe ogrzewanie, kóre w tym organie zachodzi poprzez pracę flory
bakteryjnej oraz gorsze wchłanianie składników pokarmowych. Nie ma
migrenowców czy nisko czy wysokociśnieniowców ot tak bez przyczyny. Winne
są błędy w trybie życia m.in. w odżywianiu.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

8. Data: 2006-01-10 15:17:13

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trapez napisał(a):

> [...]
> migrenowców czy nisko czy wysokociśnieniowców ot tak bez przyczyny. Winne
> są błędy w trybie życia m.in. w odżywianiu.

ciekawa teoria.. jesteś członkiem wielkiej rodziny pt herbalife??

9. Data: 2006-01-10 16:02:01

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

10.01.2006: Trapez wrote:

> [...]
> migrenowców czy nisko czy wysokociśnieniowców ot tak bez przyczyny. Winne
> są błędy w trybie życia m.in. w odżywianiu.

Aleś się uparł na to jelito. Ja np. szamam jogurty, kefiry, warzywa, unikam
tłuszczów i fastfood, ale dopóki nie zaczniesz się ruszać, to te diety i inne
bzdety można sobie gdzieś wsadzić, bo nic nie dają. Zdrowy tryb życia, to nie
tylko zdrowa dieta i jelito pod specjalnym nadzorem. To nieustanny proces i
szereg czynników.

Tak na marginesie - niech niewiasty, które mają tego typu problemy w zimie,
że mają lodowate ręce i stopy, przebiegną się na świeżym powietrzu 5 km
swoim tempem - ale bez przerwy. 100% gwarancja, że tak im się zrobi
gorąco, nie tylko w te lodowate miejsca, że omało striptizu nie zrobią.
Polecam - właśnie przemierzyłem Kraków, bo spieszyłem się na 1-szy przystanek
mojego autobusu. :>

--
{ <http://bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }

10. Data: 2006-01-12 07:31:48

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 10 Jan 2006 16:02:01 +0000 (UTC), na pl.sci.medycyna, Mateusz
Szczyrzyca napisał(a):

> [...]
> tylko zdrowa dieta i jelito pod specjalnym nadzorem. To nieustanny proces i

A kto mówi, że tylko dieta. Jednym ze sposobów na unormowanie pracy organów
wewnętrznych m.in. jelita grubego są odpowiednie ćwiczenia, głównie na
mięśnie brzucha.

> [...]
> Polecam - właśnie przemierzyłem Kraków, bo spieszyłem się na 1-szy przystanek

Bieganie to najlepsze ćwiczenie.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

Dziecko z padaczka w przedszkolu