Zioła oczyszczające z toksyn organizm...

21. Data: 2005-04-21 22:55:34

Temat: Re: Zioła oczyszczające z toksyn organizm...
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Are" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
news:d494tv$gru$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Kazdy model zywienia ma swoje prawa. Prawem Optymalca jest
> nierozumienie. Dlatego nie mam Ci za zle :]

;))))))

Krystyna

22. Data: 2005-04-22 05:53:20

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:

> Nic bo w med konwencjonalnej nie ma czegos takiego jak oczyszczenie
> organizmu.

(specjalnie zostawiam duzo miejsca) jeszcze raz przeczytaj te zdania
powyzej, i zastanow sie jakie pierdoly wypisujesz. Ale watpie zeby ta
oczywistosc do Ciebie dotarla, moze mozdzek wolowy "przekasisz"?
;))))))))))))))

> Pametasz ze ma Ci sie ode mnie dostac? Bo ja tak.

az strach sie bac !
masz jakis wege-costam specyfik na zajady?

Jurek

23. Data: 2005-04-22 05:53:54

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:

> To nie jest prawda.

powiedzial nawiedzony :)))))

Jurek

24. Data: 2005-04-22 06:53:36

Od: "optymalnyjanek" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Are" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> ;))))))
>
> Krystyna

i czego rżysz ??:)))

głupota aerego to raczej nie wynik diety tylko naturalna skłonnosć do głupoty i
brak wrodzonej inteligencji.chociaz nie wiem mze to tylko emocje z jego strony
skłoniły go do misji dietetycznej

25. Data: 2005-04-22 09:39:38

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "optymalnyjanek" <o...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3516.000006ec.42689f6f@newsgate.onet.pl...

> i czego rżysz ??:)))

Ja nie rżę, nie jestem koń, nie jem owsianki :)

> głupota aerego to raczej nie wynik diety tylko naturalna skłonnosć do
> głupoty i brak wrodzonej inteligencji.chociaz nie wiem mze to tylko
> emocje z jego strony
> skłoniły go do misji dietetycznej

Jak nie wiesz, to po co analizujesz jego osobę?
No... chyba że to twoja naturalna skłonność każdego tu obsmarować... ;>

Krystyna

26. Data: 2005-04-22 11:16:21

Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie rżę, nie jestem koń, nie jem owsianki :)

konie jedzą owies ,a nie owsianke

> Jak nie wiesz, to po co analizujesz jego osobę?
snuje przypuszczenia ,a wiedzieć nie bede nigdy .no cyba,że przetre sobie
smalcem szlaki metaboliczne

> No... chyba że to twoja naturalna skłonność każdego tu obsmarować... ;>

widzisz jeszcze nie odzyskałem człowieczeństwa.pewnie dlatego,ze żle stosuje
diete dyr kwasniewskiego,a własciwie z powodu jej nie stosowania.
czy jest jaki.ś inny sposob na odzyskanie człowieczeństwa niż tylko poprzez
smalec?

27. Data: 2005-04-22 15:47:44

Temat: Re: ZioĹ?a oczyszczajÄ?ce z toksyn organizm...
Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Golańczyk" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> No wlasnie , masz racje w 98 procentach.SzczegĂłlnie dobrze robi zapach
> palonej sierści z czarnego kota i z piórka bażanta.
> Uwzględnij to prosze, to będziesz miał racje w 99%

Sorry, zapomniałem :)

28. Data: 2005-04-22 15:52:05

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy jest jaki.ś inny sposob na odzyskanie człowieczeństwa niż tylko
> poprzez
> smalec?

Owszem. Przez dwa smalce :)

29. Data: 2005-04-22 17:56:34

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> konie jedzą owies ,a nie owsianke

No trudno żebym jadła owies...
Konie jedzą owies i rżą. Ja nie jem ani owsa, ani owsianki i nie rżę.

> [...]
> stosowania.
> czy jest jaki.ś inny sposob na odzyskanie człowieczeństwa niż tylko

Może skontaktuj sie z jakimś psychoterapeutą?

Krystyna

30. Data: 2005-04-22 21:06:13

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacekplacek" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@o...org> napisał w
wiadomości

> Po co piszesz pierdoły?

Jackuplacku! Zachowujesz się niegrzecznie. Nie zacytowałeś tekstu z ktorym
polemizujesz, ani nie przeprowadziłeś żadnej polemiki. Widocznie nie stać
Cię na więcej niż napisałeś.

Jedną z najskuteczniejszych metod oczyszczania
> organizmu jest aromatoterapia.

W nie tak dawnych czasach oczyszczało się organizm przy pomocy zaklęć i
okadzania palonymi bobkami zająca zbieranymi o północy. Czasy się zmieniają
i zmienia się słownictwo. Pozostaje tylko jedno: wiara w zabobony.

Połączona z muzykoterapią w jaskiniach
> solnych i oddziaływaniem kolorów jest niepodważalna.

Jaskinia solna jest tu substytutem chaty na kurzej nóżce, a muzykoterapia
odpowiednikiem zaklęć.

Należy cały zabieg
> połączyć z samoakceptacją.

Jasne. Bez samoakceptacji żadne czary mary nie wychodzą.

Jesteś śmiesznym głupkiem, podważajacym poważne
> badania naukowe.

hmmmm......... Może i jestem śmieszny, ale mam chyba też sklerozę. Jakoś
nie przypominam sobie, abym podważał jakiekolwiek badania naukowe w tym
wątku, ani nie zauważyłem też przedstawiania jakichś badań naukowych, które
miałbym podważać.

Pozdrawiam
Leszek

refluks żołądkowy- help
w temacie Constaru ale na wesolo...
dieta
jaką dietę wybrać??????
owsianka jest sekretem dlugiego zycia ;-)