Re: Zlamanie a dieta

Data: 2004-10-08 10:56:42
Temat: Re: Zlamanie a dieta
Od: "Jurek" <g...@g...pl>

> ty chyba nie czytałeś tych linków które podałes, a jeśli czytałeś to masz
> problem ze zrozumieniem tekstu czytanego.

z tego co napisales ponizej wynika ze masz problemy przede wszystkim z
pamiecia i ze zrozumieniem tego co czytasz i z dokoknaniem syntezy tego co w
pamieci i tego co w tekscie

> gdzie w tych linkach zalecane jest podawanie kolagenu przy złamaniach
> kosci??gdzie ty to wyczytałes??
> moze coś przeoczyłem???jesli tak to wskaz mi to.
> cos mi się widzi ,ze wygooglałeś słowo kolagen, a nastepnie zapodałes
linki
> bez czytania ich .

cytaty ponizej to z twojego postu (wg OE kilka linijek wyzej):

tekst ponizej to ja:

Bardziej musisz dbac o
> dostarczenie organizmowi najlepszych jakosciowo bialek i jesc naturalne
> pokarmy z Ca. Jezeli organizm otrzyma dobre bialka i wapn to z reszta da
sam
> sobie rade.

a to twoje dzielo:

>a co ma do tego kolagen?????????

1. to ty mowisz o kolagenie
2. twoja furia nie pozwala Ci zauwazyc ze mowie o bialkach i mineralch , NIE
O KOLAGENIE
3. kolagen ma to do tego, ze zrac krede g.... Ci sie zrosnie a nie kosc
4. kolagen ma to do tego ze tworzy strukture kosci, wypelniana nstepnie
prze inne elementy
5. kolagen to bialko
6. jak nie doczytales w/w linkach informacji o kontuzjach to juz jest
slepota albo .....

maly jestes Jasiu i mam nadzieje ze dotrze do Ciebie ze dyskusji
merytorycznych z Toba prowadzic nie mam zamiaru. Do tego jest dobry Cooler ,
rozumiecie "bez slow"

Jurek