Re: Złamany czubek

Data: 2004-08-05 07:38:43
Temat: Re: Złamany czubek
Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski )

From: "Miłka" <m...@t...pl>
> nawet
>
> Nie miałam na myśli rozgałęzionej gałązki tylko pojedynczy pęd z
> wierzchołka który może przejąć rolę czubka ...

Nie wiem jak z jodlami ale wielokrotnie tworzylem czubek z bocznej galezi
swierkow np w sytuacji w ktorej np wiosna nie rozwinal sie pak
wierzcholkowy. Po prostu jedna z galazek przywodzilem do pionu za pomoca
konstrukcji z drutu. Sukces pelen. Naturalnie nalezy wykorzystac do tego
celu jedna z najwyzszych galezi, nawet rozgaleziona -to szybsza metoda niz
czekanie na przyszloroczne wierzcholki. Tworzenie przewodnika z galezi z
nizszych pieter takze jest mozliwe ale jest to metoda, ktorej nie polecam
zwolennikom regularnych stozkowych form :-)

> Serdecznie Miłka
takze milo :-)
Tomek