Re: Zlewowe rozterki

Data: 2011-11-25 07:26:54
Temat: Re: Zlewowe rozterki
Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/mosg4c1atabt$.dlg@poo
h.priv.pl
*Pooh* napisał(-a):

> Fotkę pokaż i powiedz ile Cię to kosztowało.

http://i39.tinypic.com/xt0cz.jpg
Zawór w Castoramie 25,44; trójnik kątowy w pobliskim sklepie z klamotami
hydraulicznymi 3,50

> ...no i jak?

Jak do tej pory cisza, choć test musi potrwać znacznie dłużej żeby się o
niej na 100% upewnić. Natomiast jak zajrzałem do syfonu od góry, to
poziom wody spadł, ale nie tak żeby dawać "efekty dźwiękowe" i otwierać
drogę do pionu kanalizacyjnego. Napełniłem również obie komory zlewu do
pełna i puściłem to wszystko jednocześnie. To był taki test obciążeniowy
na szczelność dla całego układu. Nigdzie nie przeciekało. Z jedną rzęczą
dałem tylko plamę. Zawór zamiast wziąć 50mm to wziąłem 40mm. No i
zmuszony byłem na obwodzie obkleić go taśmą aż uzyska fi dające
możliwość instalacji. Jak mnie to będzie drażnić to najwyżej kupię
drugi, 50mm

--
Big Jack
////// GG: 660675