Zlitujcie się nad własnym mózgiem.

31. Data: 2010-02-13 23:33:28

Temat: Re: Zlitujcie się nad własnym mózgiem.
Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

bartekltg napisał(a):

> I niecale 40 minut pozniej robisz to samo;>
>

> pzdr
> bartekltg

Ej koleś ty szukasz awantury? Bo moje posty ukazały się tylko w sensie
zejścia z Fizyki.

32. Data: 2010-02-13 23:38:06

Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lut, 22:48, "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>
wrote:
> przyszło mi do głowy... standard...
> ale nie... chyba nie...
> chyba nie pracujecie dla systemu?

Kropelki do oczek zafundowac? To naprawde jest kiepskie.
Pelen obraz robaka obejrzyj sobie na alt.pl.matematyka.
Nigdy nie byla to duza grupa, ale robaczk ją praktycznie zaoral.

Ze 'sraczką intelektualna' jednego osobnika latwo sobie poradzic
blokujac go w swoim czytniku, ale on Was wykorzystuje do
bombardowania innych grup. Wstawia dodatkowe grupy
i rozwazania o filozofii zera laduja na grupie o kotletach
schabowych i silnikach lotniczych.

Nie dajcie sobo tak manipulowac, jesli naprawde uwazacie
rozmowe z robakiem za warta kontynuowania,
wystarczy odrobina uwagi i wyciecie nadmiaru grup.

pozdr
bartekltg

33. Data: 2010-02-13 23:43:25

Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lut, 00:33, de Renal <f...@g...com> wrote:

> Ej koleś ty szukasz awantury? Bo moje posty ukazały się tylko w sensie
> zejścia z Fizyki.

Jesli jestes ta sama osoba, co glob, to o 0:17 poslales
posta w odpowiedzi identyfikatorowi, ktory rowniez wyladowal
na psf a nie byl 'w sensie zejscia z fizyki'.

Jesli nie jestes ta sama osoba co glob, to nie wiem czemu
tego posta odbierasz jako adresowanego do Ciebie.

pozdrawiam
bartekltg

34. Data: 2010-02-13 23:47:02

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

bartekltg napisał(a):

> [...]
>
> Jesli nie jestes ta sama osoba co glob, to nie wiem czemu
> tego posta odbierasz jako adresowanego do Ciebie.

Jestem tą samą osobą co glob, a na fizyce jak WÓŁ napisałem, żeby
zejść z fizyki na pl.sci. psychologia, kropelek do oczu potrzebujesz?

35. Data: 2010-02-13 23:50:03

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"de Renal" <f...@g...com>
b.googlegroups.com...
> "Robakks" <R...@g...pl>
.googlegroups.com...

> Nie zauważyłem wcześniej, że posłałeś posty na fizykę, a tej osoby
> nie znam, to za co mam na niego skakać, zresztą ja też nie mam możliwości biegać po
grupach, by
> patrzeć czy ktoś coś napisał, a z fizyką to to nie za bardzo moje pisanie ma coś
wspólnego. Bo tu
> chodzi o wiarę w teorię, a aby pisać na fizycę, myślę, że
> taką utopijną teorię fizyczną trzeba podać jako przykład.

Tak jak inkwizycja niszczyła tych ludzi, którzy wątpili w centralne
położenie Ziemi we wszechświecie, tak współczesna inkwizycja
niszczy ludzi, którzy udowadniają, że światło porusza się
z różną prędkością. Ostatnio podałem prosty przykład poparty
rachunkiem - o interferometrze i obracającej się Ziemi.
Jeśli światło względem interjeronetru ma prędkość c a Ziemia
względem punktu nieruchomego ma prędkość v
to światło względem tego nieruchomego punktu ma prędkość c+v
i jest to banalny trywialny rachunek empirycznie sprawdzalny.
A co na to chora psychicznie inkwizycja?
Wyzywa mnie od trolli, idiotów i ma sobie za zaszczyt nie czytać
Wiedzą debile lepiej jak trzymać za morrdy ogłupione społeczeństwo
i Ty goibciu dajesz się takim mendom wodzić za nos.
Przecież ta aninimowa szmata ma gówno do gadania. Jest nikim
- psem systemu trzymania społeczeństwa w totalnym ogłupieniu.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

36. Data: 2010-02-13 23:56:30

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks napisał(a):
> [...]
> Przecież ta aninimowa szmata ma gówno do gadania. Jest nikim
> - psem systemu trzymania społeczeństwa w totalnym ogłupieniu.

Nie wiem jaki jest kontekst całej wypowiedzi i kto ma rację, ale nie
wrzucaj mnie na inne grupy, jak będe chciał pisać na innych grupach
sam napiszę, ale tak w tym co piszesz światło ma różne prędkości, masz
rację, tylko to światło jak mi wrzucisz do tematu na temat uszkodzenia
mózgu, to niektórzy mogą dostać pomieszania zmysłów, bo w taki sposób
można rozwodzić się o wszystkim.

37. Data: 2010-02-14 00:22:24

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> [...]
mogą dostać
> pomieszania zmysłów, bo w taki sposób można rozwodzić się o wszystkim.

Ty mi przyznałeś rację, a fanatycy oszołomskich teorii tacy jak
anonim bartekltg nie dość, że nie potwierdzają oczywistości
to rozkazują Ci co masz robić: nie wolno Ci obnażać tej psychicznej
choroby, która nimi powoduje. Temat jest ściśle związany z fizyką
i tym chorym oszołomstwem, które poprzez manipulacje personalne
blokuje rozwój fizyki.Bądź konsekwentny.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

38. Data: 2010-02-14 00:33:40

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks napisał(a):
> [...]
> i tym chorym oszołomstwem, które poprzez manipulacje personalne
> blokuje rozwój fizyki.Bądź konsekwentny.

Ponieważ prędkość zależy od ośrodka, przez który przechodzi światło,
będzie ona w np;szkle inna niż w próżni. W ciągu bardzo krótkiego
czasu, w którym czoło fali wchodzi do szkła, rozmaite części czoła
fali będą miały różne prędkości.
Ten spór fizyków od dawna się toczy, to są dwie sprzeczne teorie, a
jednocześnie prawdziwe, czyli fala i korpuskuły, ale ten wątek nie
jest o fizyce, rozumiem twoje rozgoryczenie, ale głupota bywa
nieuleczalna, poza tym nie znam całości tematu o którym pisaliście ,
więc też mogę się mylić.

39. Data: 2010-02-14 00:55:30

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"de Renal" <f...@g...com>
.googlegroups.com...

> [...]
> jest o fizyce, rozumiem twoje rozgoryczenie, ale głupota bywa
> nieuleczalna, poza tym nie znam całości tematu o którym pisaliście ,

Tu nie chodzi o teorie ale o konkrety. Podaję konkret:
Jeśli światło względem A rozchodzi się z prędkością "c"
a w tym samym czasie A przemieszcza się względem 0
z prędkością v
światło przemieszcza się względem 0 z prędkością c+v
co można potwierdzić empirycznie tak samo jak Kopernik
potwierdził empirycznie, że Ziemia nie jest centrum wszechświata.
Jeśli ktoś ma dziurę w mózgu bowiem jest fanatykiem jakiejś
teorii - to ten fanatyzm i ta psychiczna ułomność nie pozwoli mu
zrozumieć oczywistego rachunku który zaprezentowałem.
W to miejsce chore osobniki będą tak jak napisałeś:
"tworzą urojenia wrogów im zagrażających" a więc ja jestem
wrogiem bo zagrażam ich wierze w niezmienność "c"
i tak jest w każdym temacie niezgodnym z ich chorymi teoriami.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

40. Data: 2010-02-14 08:17:32

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

z alt.pl.matematyka
"Wlodzimierz Holsztynski" <s...@g...com>
.googlegroups.com...

> Zgadza sie, Robakks jest chory w leb. I bez ogolnych badan
> medycznych wie to kazdy, kto chocby pobieznie przejrzal
> ze dwa-trzy posty Robakksa. Nawet ulamek jednego posta
> by wystarczyl, a dwa-trzy daja stuprocentowa pewnosc.
>
> Mimo to jest w stanie zapskudzic wiele miejsc
> w Internecie, z pomoca kilku baranow.
>
> Wlod

Widzisz profesorze Wlod - to jest tak:
System stworzony przez antysemitów produkuje masowo takich
jak Ty obrońców jedynie słusznej poprawności. Wszystko co niezgodne
z jedynie słuszną linią polityczną w nauce, a więc co niezgodne
z samozaprzeczającymi się mantrani słynnych teorii przezywanych
"teorie naukowe", więc to wszystko obrzucane jest przezwiskiem
"bełkot" a autor staje się wrogiem, któremu się ubliża i pieniaczy.
Zauważ profesorze, że podobni Tobie antysemici NIGDY nie
uzasadniają produkowanych przez siebie personalnych oszczerstw,
bo tak działa program, który mają zaimplementowany:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
własnego bełkotu nowomowy nie uzasadnia się, lecz orzeka
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
i to jest kanon, główny algorytm tego programu opiartego na
paradoksie Epimenidesa, który nie znając prawdy o mieszkańcach
Krety orzeka bez uzasadnienia prawdziwości, że każdy Kreteńczyk
to kłamca - pieniaczy więc nieszczęśnik, bo musi.
. . .
Czy Ty profesorze Wlod musisz pieniaczyć personalnie zamiast
odnosić się do treści merytorycznie? Nie wolno Ci nawlekać
koralików na oś liczbową w czasie połówkowym dotąd aż cały zbiór
liczb naturalnych od pierwszego do ostatniego zostanie przeliczony?
Nie wolno Ci myśleć, a musisz odtwarzać gówniane mantry
o Alefach których moc nie wzrasta choć wzrasta ilość elementów
przepełnionego zbioru?
Wiesz już na czym polega chorobliwy fanatyzm alefitów?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

Sen zdumionego 8-)