Złośliwość rzeczy martwych.

21. Data: 2009-12-03 11:12:49

Temat: Re: Złośliwość rzeczy martwych.
Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:av4vr3n7p9b5$.1gh5q94lh8laj.dlg@40tude.net...
> [...]
.googlegroups.com...

> [...]
m.googlegroups.com...

> Daj sobie na wstrzymanie.
> --
>
> Ikselka.

No wstrzymuję, wstrzymuję, cały czas wstrzymuję - ale to kufnia tak
niezdrowo :D

Pozdrawiam
Magda

22. Data: 2009-12-03 12:00:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 02:42:55 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> A czasem same sie maltretują a na nas zwalają ;D LOL
>
> http://demotywatory.pl/5820/Krzesla

Łomattt...ko!
:-DDD

--

Ikselka.

23. Data: 2009-12-03 12:34:36

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Gru, 13:00, XL <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Thu, 3 Dec 2009 02:42:55 -0800 (PST), Iza napisa (a):

> omattt...ko!
> :-DDD
icórrrr....ko !
lol hahaha
___
Iza
PS. XL? a ten...masz konto na NK..jak tak weeeeź mi lapnij linka na
priv. Proszę :)

24. Data: 2009-12-03 13:18:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 04:34:36 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> [...]
> ___
> Iza
> PS. XL? a ten...masz konto na NK..jak tak weeeeź mi lapnij linka na

Na NK JUŻ nie mam, o co mieli do mnie wielki zal koleczy i koleżanki z
liceum - i dlatego się spotykamy z dawną klasą licealną w realu raz na parę
miesięcy, w tym często u mnie.
Ale linka Ci podeślę do zdjatek w ciągu 24 h :)
--

Ikselka.

25. Data: 2009-12-03 13:21:52

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Gru, 14:18, XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> miesięcy, w tym często u mnie.
> Ale linka Ci podeślę do zdjatek w ciągu 24 h :)

Tenks :* i ja sie obnażę Ci ;)
___
Iza

26. Data: 2009-12-03 14:15:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 05:21:52 -0800 (PST), Iza napisał(a):

>>> Iza
>>> PS. XL? a ten...masz konto na NK..jak tak weeeeź mi lapnij linka na

> Tenks :* i ja sie obnażę Ci ;)
> ___
> Iza

Czekam zatem też. Coś przeczuwam wielkie moje zaskoczenie ;-PPP
--

Ikselka.

27. Data: 2009-12-03 16:13:07

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
b.googlegroups.com...
On 3 Gru, 14:18, XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> parę
> miesięcy, w tym często u mnie.
> Ale linka Ci podeślę do zdjatek w ciągu 24 h :)

Tenks :* i ja sie obnażę Ci ;)
___
Iza

WOW, Iza, cóż za deklaracja...
Jestem pod wrażniem ;P

28. Data: 2009-12-03 16:13:11

Temat: Re: Z?o?liwo?? rzeczy martwych.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska wrote:
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
h.googlegroups.com...

> [...]
a.googlegroups.com...

> [...]
> ew on luty 18th, 2009
> ela.d
>
> Naukowcy holenderscy odkryli, ?e ro?liny maj? "system porozumiewania
> si?", kt?rego u?ywaj?, aby wzajemnie ostrzega? si? przed gro??cymi im
> niebezpiecze?stwami.
>
> Naukowcy odkryli, ?e wbrew powszechnym dotychczas opiniom, wed?ug
> kt?rych ro?liny s? organizmami biernymi, czekaj?cymi po prostu
>
> na to, by zosta?y wyrwane lub zjedzone, wiele ro?lin sp?dza ten czas
> "oczekiwania" na porozumiewaniu si? z towarzyszami. Zidentyfikowano
> rodzaj wewn?trznej sieci, umo?liwiaj?cej ro?linom skuteczn? wymian?

rzekazuja-sobie-sygnaly-alarmowe/

> A wiesz, ?e ro?liny uwielbiaj? muzyk??

Oj nie tylko muzykę, np; ziemniaki uwielbiają głaskanie
_________
Mają wyraźne upodobania muzyczne
Rośliny z całą pewnością są wrażliwe na bodźce akustyczne, zwłaszcza
na muzykę. Pierwsze potwierdzające to doświadczenia przeprowadzono w
latach 60. Hinduscy naukowcy umieścili na plantacjach trzciny
cukrowej, bawełny, palm kokosowych i winorośli megafony, nadające
codziennie przez kilkanaście minut muzykę hinduską. Wyniki były
rewelacyjne - rośliny rosły szybciej, stały się odporniejsze na
choroby, a plony znacznie się zwiększyły.
Od tego czasu podobnych badań przeprowadzono dziesiątki. Jednym z
ciekawszych było zaaplikowanie dwóm grupom tych samych roślin dwóch
rodzajów muzyki - poważnej (Debussy'ego, Bacha i Chopina) oraz
młodzieżowej.

http://gwiazdy.com.pl/35_02/4.html

29. Data: 2009-12-03 16:20:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Vilar wrote:
> [...]
> W sensie metafizycznym [ poza sfer? fizyczn? ] dla Schopenhauera
> wchodzi tu w gr? jedna i ta sama wola bytu, absolutnie identyczna dla

Dlaczego smutnych? Nigdy nie widziałaś jak promienie słoneczne tańczą
na parapecie?
Albo jak smród wyprzedza ludzi na ulicy? Lub chusteczki machają na
wietrze?
Swoją drogą , majtki też machają.

30. Data: 2009-12-03 16:22:31

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...

Magdulińska wrote:
> [...]
rzekazuja-sobie-sygnaly-alarmowe/

> A wiesz, ?e ro?liny uwielbiaj? muzyk??

Oj nie tylko muzykę, np; ziemniaki uwielbiają głaskanie

Tia?
To ja chyba też jestem ziemniakiem :D

_________
[...]

i weź tu się nie spal....