Zmontowałem filmik - co mozecie o mnie powiedziec ?

11. Data: 2007-01-08 00:21:00

Temat: Re: Zmontowałem filmik - co mozecie o mnie powiedziec ?
Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

... All Toski napisał:

(...)
> ;)). To inwestycja.

Nawet mój pajączek inwestuje w przyszłość :)
I choć jest wielkości główki od szpilki, to uparcie
wierzy, że w swoją wcale nie tak maleńką sieć
( w najdłuższym miejscu ma ona obecnie około
40 cm rozpiętości! ) złowi niebawem jakąś wielką
tłustą muchę :)
To dopiero jest moc wiary !
(wiem,że instynkt - podpuszczam Windę ;)

A co do filmu jeszcze - jak dla mnie: za krótki :)

Hanka
(już ziewam, ale praca,praca...)

12. Data: 2007-01-08 01:12:23

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hanka <c...@g...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@s...googlegr
oups.com...

... All Toski napisał:

(...)
> [...]

wierzy, że w swoją wcale nie tak maleńką sieć
( w najdłuższym miejscu ma ona obecnie około
40 cm rozpiętości! ) złowi niebawem jakąś wielką

Wrzuć mu co strawnego w tę pajęczynę...to dstąpi łaski boskiej ;)

13. Data: 2007-01-08 01:21:08

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik are <a...@g...SKASUJ-TO.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:enqco4$1mt$...@i...gazeta.pl...

> czy ktos ...
> nie moglby mi czegos o mnie powedziec na podstawie
> tego, ze ogladam go prawie w transie i non-stop.
>
> Tzn np. czy ja jestem marzycielem,

Ano romantyczna i ciut bezkrytyczna twa "natura"...
;)

14. Data: 2007-01-08 08:17:27

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " are" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Zmontowalem taki filmik.

Filmik jak filmik, ale muzykę napisałeś odjazdową.

Pozdrawiam
Andrzej

15. Data: 2007-01-09 07:21:50

Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Jan 2007 08:58:44 +0000 (UTC), are napisał(a):

> Witam.
>
> Zmontowalem taki filmik.

film ma 1'05"

1) interesuje mnie gdzie zrobiłes foto z 0'34" napis "gdziekolwiek są"
2) interesuje mnie gdzie zrobiłes foto z 0'42" pole na skraju lasu, wydaje
mi się, ze widzę tabliczkę: "granica państwa przekraczanie zabronione" lub
"pas drogi granicznej, wejście zabronione"
3) interesuje mnie gdzie zrobiłes foto z 0'47" pole

a tak na marginesie to brakuje napisów końcowych...

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy http://grupy.3mam.net

16. Data: 2007-01-12 22:01:16

Od: " are" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl> napisał(a):

> 1) interesuje mnie gdzie zrobiłes foto z 0'34" napis "gdziekolwiek są"

Nadleśnictwo Kedzierzyn, teren dawnego porzazyska. Tak jakbys jechal z
Łączy do "punkty czerpania wody" (tak to sie nazywa, takie jeziorko).

> 2) interesuje mnie gdzie zrobiłes foto z 0'42" pole na skraju lasu, wydaje
> mi się, ze widzę tabliczkę: "granica państwa przekraczanie zabronione" lub
> "pas drogi granicznej, wejście zabronione"

To pod lasem to jest "ambona" dla tzw. mysliwych. Zdjecie jest wlasnie
robione z drugiej takiej ambony. Las kolo nadlesnictwa Rudziniec, kolo wsi
Rachowice.

> 3) interesuje mnie gdzie zrobiłes foto z 0'47" pole

Kozłów, czesc nadlesnictwa Rudziniec.

Ale wszystkie te zdjecia celowo robilem tak, jakby wydawaly sie posroku
dziekiej puszczy czy cos. W rzeczywistosci nie jest tam az tak naturalnie.
Czasem odwrocisz glowe o 45st. i juz widac jakies zabudowania.

Odpowiedzi innych tez mnie bardzo zaciekawily, ale wymagaja zastanowania sie,
wiec jutro rano skomentuje :-)

Milosc, poligamia, seks ?
rentgen - szkodliwosc
Fajna ta Masłowska
Szkoła jako zakład pracy. Materiały, gdzie szukać?
Bylo: wieczna niedojrzalosc (dlugie)