Re: Zmywarka

From: "Edek" <c...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Zmywarka
Date: Tue, 23 Oct 2001 00:40:54 +0200
Sender: c...@p...onet.pl@qb119.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

Użytkownik "B.Szlachetko" <b...@i...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
news:slrn9t7uge.1fe.bodek@condor.ita.pwr.wroc.pl...

> To mi się podobało. Treściwie i na temat. Mam jednak jeszcze jedno pytanie
> Jak istotny jest sposób grzania wody w zmywarce? Niektóre firmy piszą w
> ulotkach o ogrzewaczu przepływowym. Domyślam się, że pozostałe zmywarki
> grzeją wodę tradycyjnie jak w pralce. Jak zostosowanie ogrzewacza
> przepływowego wpływa na czas mycia i zużycie energii el.?

Skraca czas mycia nawet o 1/3 (wiem, bo rok temu sobie zrobilem
przylacze). Zmywarka od razu dostaje
goraca wode i nie musi jej podgrzewac.
Jesli chodzi o koszt pradu przy ogrzewaczu elektrycznym
to bedzie teoretycznie prawie taki sam (pradu na podgrzanie
tej samej ilosci wody zuzyjesz tyle samo).
Drozej zaplacisz tylko za to, ze zmywarki w cyklu
plukania biora zimna wode (nie grzeja), a podgrzewacz
bedzie robil to zawsze.

Za to program "samego" plukania przy podgrzanej goracej wodzie
splucze ci od razu caly tluszcz - ci co maja zmywarki
wiedza o co chodzi, jak sie wsadzi patelnie ze starym
smalcem, splucze raz zimna woda, a potem trzeba
awaryjnie jedna szklanke (co sie razem z patelnia plukala)
ze zmywarki wyciagnac
- bleee - okrrropne :-)
Bez rekawiczek nie dotykac :-)

Edek