Re: Zmywarka Bosch ktora wybrac?

Data: 2006-02-09 10:06:58
Temat: Re: Zmywarka Bosch ktora wybrac?
Od: "yaga" <y...@p...portal.pl>

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:dsdsfh$i2t$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "yaga" <y...@p...portal.pl> napisał w wiadomości
>
> Rozważałam to rozwiązanie. Choć nieco mi żal tych kolców - żeby się nie
> powyginały. U mojej koleżanki kolce powyginane we wszystkie strony. Z tym,
> ze ona ma wiekową tą swoją zmywarę...

Chyba są dość porządne te kolce... Waza do zupy, ciężka jak piorun nie dała
im rady. I parę innych, dość ciężkich dzbanków, wazonów.
Może z czasem będzie inaczej, ale na razie są ok. Myślę, że po prostu teraz
są już takie rzeczy lepszej jakości i trwalsze niż parę lat temu.
Ale nie namawiam :-) Coby potem nie było na mnie ;-)

Yaga