Zmywarka Whirlpool i sol....

1. Data: 2004-01-22 22:58:45

Temat: Zmywarka Whirlpool i sol....
Od: "PaPi" <p...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kilka dni temu zakupilem sobie zmywarke jak w temacie, ale przed pierwszym
zmywaniem nie nalalem do pojemnika na sol wody do pelna (jak stoi w
instrukcji ale przeczytalem ja pozniej...) tylko wsypalem sol do zmywarek.
Dioda wskaznika soli palila sie caly czas na czerwnono sygnalizujac brak
soli. Dzis postanowilem naprawic swoj blad i wykopalem (przy pomocy
lyzeczki) wiekszosc tejze soli, nalalem wody i puscilem zmywanie. Niestety
ze zbiorniczka na sol nie ubylo w ogole tejze wody... Co teraz robic ?
Dioda nadal sygnalizuje brak soli, a zbiornik na sol mam zalany woda. Czy
"zalatwilem" w jakis sposob zmywarke ?

Pozdrawiam

PaPi

1. Data: 2004-01-22 23:21:37

Temat: Re: Zmywarka Whirlpool i sol....
Od: "[edymon]" <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PaPi napisał:

> [...]
> ze zbiorniczka na sol nie ubylo w ogole tejze wody... Co teraz robic ?
> Dioda nadal sygnalizuje brak soli, a zbiornik na sol mam zalany woda. Czy

A moze spruboj cos umyc w tej zmywarce? Moze wtedy zgasnie? Tylko moze
poczekaj na rady innych grupowiczow, bo moze ktos mial tez sam problem.

Edytka
[edymon]

1. Data: 2004-01-22 23:31:30

Od: "PaPi" <p...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moze spruboj cos umyc w tej zmywarce? Moze wtedy zgasnie? Tylko moze
> poczekaj na rady innych grupowiczow, bo moze ktos mial tez sam problem.

Probowalem. Niestety nic nie gasnie. Mam nadzieje ze serwis do zmywarek na
gwarancji przyjezdza do domu, bo jak pomysle ze musialbym to demontowac....

Pozdrawiam

PaPi

1. Data: 2004-01-23 07:26:25

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[edymon]" <e...@S...pl> napisał w wiadomości

Niestety
Czy

> A moze spruboj cos umyc w tej zmywarce? Moze wtedy zgasnie? Tylko moze
> poczekaj na rady innych grupowiczow, bo moze ktos mial tez sam problem.

Ja też tak zrobiłem (zmywarka Electrolux). Wsypałem sól do komory i
zapuściłem
zmywanie. Jak mi dioda nie gasła, to poczytałem instrukcję i dolałem wody do
komory
i dioda zgasła. Ale nie wyciągałem soli. Sól ma być w komorze zalana wodą.
Wody ze zbiorniczka nie ubywa, a wręcz przeciwnie,
jak otwieram komorę (gdy dosypuję nową sól), to woda stamtąd wypływa.
Nie sądzę, żebyś w ten sposób mógł uszkodzić zmywarkę.

Witek

1. Data: 2004-01-23 07:50:57

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PaPi" <p...@g...home.pl> napisał w wiadomości
> [...] Co teraz robic ?[...]

Dosypać soli ile wlezie (nawet cały karton - podobno wchodzi, mnie się
nigdy nie udało), nie przejmować się przelewającą się wodą, włączyć
zmywarkę (na jakiś krótki program). Jeśli w trakcie zmywania dioda nie
zgaśnie, zacząć się martwić ;)

W zbiorniku na sól ma być solanka, nie suche kryształki. IIRC,
instrukcja zaleca ewentualne uzupełnianie soli tuż przed uruchomieniem
zmywarki, żeby nie narażać wnętrza na długotrwały kontakt z jadowitym
roztworem, który się przy dosypywaniu wylewa. I tyle.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2004-01-23 07:53:00

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska"
<hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.
pl> napisał w
wiadomości news:buqjkb$jb1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]Jeśli w trakcie zmywania dioda nie zgaśnie[...]

Jeszcze na wszelki wypadek: "w trakcie zmywania" nie oznacza "w trakcie
pierwszej minuty zmywania" ;) Dioda gaśnie, kiedy roztwór osiąga
odpowiednie stężenie, a rozpuszczenie soli trochę trwa.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2004-01-26 09:32:16

Od: "PaPi" <p...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim pomagajacym :-) dziekuje serdecznie.
Pomoglo jak pisaliscie wlanie wody a pozniej wsypanie soli.... BTW
instrukcja w tym miejscu jest napisana beznadziejnie, jedno slowo "roztwor"
zalatwiloby sprawe.

Pozdrawiam

PaPi

co to jest i gdzie kupic?
Alarmy, Monitoring 20zl/mc Caly Kraj !
suszenie prania
Skóra ekologiczna
Ogrzewanie propan-butan - wiem że było ale..