Re: Zmywarka było: Niezależnoś

From: m...@s...pl (Ula Michta)
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Zmywarka było: Niezależnoś
Date: 5 Dec 2002 14:34:41 +0100

Basia Zygmańska napisała:

> A jak sobie z tym radzą "qry domowe" - niech napiszą.

To piszę.

W tygodniu (pn-pt) to ja właściwie ze wszystkimi domowymi zajęciami
rozprawiam się sama. Ale mąż jest przez większość dnia w pracy, więc sprawa
jest prosta.
Mamy taką umowę, ze wieczorkiem ja kładę spać/usypiam córeczkę (w sumie
sytuacja jest wymuszona przez małą ;)), a mąż myje, czyta bajki, kładzie
spać synka. I to by było na tyle.

W weekendy zaś zaczynamy od tego że to Leszek robi nam śniadanie, a potem
nie ma już ustaleń, ale jak poproszę o przebranie dziecku pieluchy, albo
umycie garów, odkurzenie albo zrobienie dobrej kawki/herbatki, to nie ma
problemu.
Często też robi weekendowe obiadki, z własnej inicjatywy, bo lubi pitrasić w
kuchni (powiedziałabym, że bardziej niż ja, bo często idę po najwęższej
linii oporu ;-)).

Mnie te weekendy wystarczają, by przez kolejne szare dni tygodnia znowu
zajmować się wszystkim.

Nela, myślę, że powinnaś jednak w dalszym ciągu walczyć o swoje. Powodzenia.

Ula - bez zmywarki, bo chyba musiałaby ona stanąć w duzym pokoju pomiędzy
komputerami ;-/

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina