Re: Zmywarka - czasami nie wypłukuje tabletki

Data: 2015-10-23 08:17:38
Temat: Re: Zmywarka - czasami nie wypłukuje tabletki
Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

W dniu 2015-10-22 o 16:53, Ikselka pisze:

> Też przejeżdżam wokół tych brzegów ścierką lub papierem.

To niewiele daje, bo nie chodzi mi o wywinięcie, takie jak w garnkach
emaliowanych, ale zawinięcie brzegu o co najmniej 360 stopni. Woda z
tego wypływa stopniowo, zależnie od kąta pochylenia garnka.
A piszę o tym, żeby przestrzec tych co jeszcze garnków nie kupili :)
Problem jest również z popularnymi szklanymi pokrywkami - woda wchodzi
pod uchwyt (pod taką okrągłą blaszkę) i się tam kisi... a potem spływa
do garnka przy gotowaniu.