Zmywarka - czasami nie wypłukuje tabletki

21. Data: 2015-10-19 20:43:57

Temat: Re: Zmywarka - czasami nie wypłukuje tabletki
Od: wowa <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Oct 2015 11:14:35 -0700 (PDT)
Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:

> Po wstępnym oplukaniu jak wypompuje brudna wodę otwierasz drzwi i wrzucasz
tabletke? Wydaje mi się ze zmywarki nie masz.

Wrzucam od razu. Tabletka rozpuszcza się dość długo i to płukanie wstępne jej nie
szkodzi. I mam wątpliwości czy jest w ogóle. Znaczy to płukanie, woda jest przecież w
obiegu zamkniętym i usuwana dopiero przed końcowym płukaniem.
Wojtek

22. Data: 2015-10-19 20:52:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Oct 2015 20:43:57 +0200, wowa napisał(a):

> [...]
obiegu zamkniętym i usuwana dopiero przed końcowym płukaniem.

Dokładnie tak samo postępuję i uważam, jak Ty.
Tyle że kiedy była awaria grzałki, a o tym jeszcze nie wiedziałam, to te
tabletki lub ich resztki znajdowałam na dnie zmywarki albo w filtrze. No i
się okazało właśnie, że grzałka padła.

23. Data: 2015-10-19 21:45:18

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-18 o 20:45, dsw pisze:
> Witajcie,
>
> Co może być przyczyną, że zmywarka czasami nie wypłukuje tabletki?
> Zdarza się tak 6/10 razy. Czasami zostaje 1/3-1/2 tabletki, czasami prawie cała.
Niezależnie od programu i ilości załadowania.

A wypada z pojemnika, czy po zakończeniu mycia nadal w nim siedzi?
Tabletka powinna wypaść po otwarciu pojemnika. Jak nie wypada, to przed
wstawieniem mycia i wrzuceniem piguły musisz osuszyć pojemnik, bo
inaczej się przykleja i przez to może się nie rozpuszczać do końca.

Zresztą - zawsze możesz stosować proszek. Wychodzi taniej i nie ma
kłopotów z rozpuszczaniem :)
Albo płyn.

Pozdrawiam,
MW

24. Data: 2015-10-19 21:52:46

Od: dsw <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 19 października 2015 21:46:14 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

> [...]
> inaczej się przykleja i przez to może się nie rozpuszczać do końca.
>
> Zresztą - zawsze możesz stosować proszek. Wychodzi taniej i nie ma

Zwrócę uwagę na suchość pojemnika. To, że tabletka nie wypada może być faktycznie
tym, że podczas załadunku jakaś kropla z naczynia wpada do pojemnika. Jeżeli tak jest
faktycznie, to wstydźcie się WY, projektanci takich maszyn!(że tego nie
przewidzieliście) :)

25. Data: 2015-10-19 22:34:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Oct 2015 12:52:46 -0700 (PDT), dsw napisał(a):

> [...]
faktycznie, to wstydźcie się WY, projektanci takich maszyn!(że tego nie

A może po prostu uszczelka w SUCHYM pojemniku przepuszcza wodę podczas
mycia wstępnego - i przy zasadniczym już tabletka przylepiona?

26. Data: 2015-10-20 11:20:47

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 19 Oct 2015 06:57:48 -0700 (PDT), w
<a...@g...c
om>, dsw <d...@g...com>
napisał(-a):

> mogły złapać, gdy każda jest z osobna zapakowana w folię?

A to raczej nie :). Ja miałem luzem. Spróbuj zmienić tabletki.

27. Data: 2015-10-20 11:21:27

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał(-a):

> mogły złapać, gdy każda jest z osobna zapakowana w folię?

Aha, pomogło mi też to co sugeruje p0li - złamanie tabletki.

28. Data: 2015-10-20 13:23:20

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@k...pl pisze:

> A to raczej nie :). Ja miałem luzem. Spróbuj zmienić tabletki.

Z czerwonych na niebieskie, czy odwrotnie?

Jarek

--
You take the blue pill, the story ends, you wake up in your bed and believe
whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland

29. Data: 2015-10-21 07:34:22

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

> Z czerwonych na niebieskie, czy odwrotnie?

Z tabletek na czopki :)

30. Data: 2015-10-21 08:47:22

Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zdarza się tak 6/10 razy. Czasami zostaje 1/3-1/2 tabletki, czasami prawie cała.
Niezależnie od programu i ilości załadowania.

Na kilkaset myć zdarzyło mi się to ledwie kilka razy, przy czym
podejrzewam, że większość z jednego powodu - tabletka spadając zawisła,
bo nie zmieściła się w szparze między talerzami, a brzegiem szuflady.
Od kiedy pilnuję, aby w tym miejscu był 1-2 małe talerzyki i tabletka
spada na dno to problemu nie ma.
Używałem tabletek Finish, Somat, Fairy, Lidlowych, w większości typu
AllInOne (lub czasami lepszych, ale nie przekraczam ceny 60gr/szt). W
folii rozpuszczalnej i bez. Soli i nabłyszczacza nie używam. Program
automatyczny (ponad 130 minut, z czego około połowa to suszenie). Kilka
razy korzystałem z programu krótkiego i też nie było problemu, ale
krótki program jest mało przydatny, bo naczynia pozostają mokre.

Nie stwierdziłem nigdy przypadku przyklejenia się tabletki do pojemnika
mimo iż bardzo często jest mokry (bo z kubka kapnęło). Tabletki wkładam
bezpośrednio przed myciem.

ogrzewanie klatek schodowych
Na co wkleić drzwiczki rewizyjne do komina?
Stawianie ścianek g/k od A do Z
materac nawierzchniowy
Glutek-przyglutek.