Re: Zmywarka-odwieczny dylemat

From: "Peters" <p...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Zmywarka-odwieczny dylemat
Date: Wed, 21 Jan 2009 07:59:32 +0100

Użytkownik "Jarek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości >>> J.
> "wszystkomających" tabletek, muszę i tak używać soli.
> Nie wiem jednak nadal, czy używać dodatkowo nabłyszczacza.
> Pozdrawiam
> Jarek

Przyglądając się tej dyskusji chciałbym coś dodać bardzo ważnego. Nikt nie
wspomniał o tym aczkolwiek wszyscy (mam nadzieję) wiedzą to. Sól dodajemy
wtedy do zmywarki , i to jest główny powód, gdy nasza woda jest twardsza
niż ok 6`n (w skali niemieckiej). Wtedy należy wtedy pomyśleć o soli i
załączyć 1 stopień dozowania (czyli ten najmniejszy) . Aby się o tym
dowiedzieć to dostarczamy wodę do znajomej chemiczki :) i dowiadujemy sie
(tak jak w moim przypadku ) że woda ma 4`n i jest bardzo miekka . Można
oczywiście zadzwonić do lokalnych wodociągów i oni również z pewością
powiedzą jaką mamy wodę . Odradzam stosowania wszelkich cudownych pasków
dodawanych do proszków , bo pomiar jest mało dokładny. Zastanawiam się ilu
ludzi zadaje sobie trudu aby to sprawdzić bo jeżeli w moim regionie na to
nie zwracają uwagi tylko sypią tyle ile fabryka nastawiła to jest to
zatrważające. A potem słyszę takie głosy - wiesz jak nie sypię soli to nie
widzę żadnej róznicy . Ręce opadają.

Pozdrawiam
PK