Zmywarka-odwieczny dylemat

11. Data: 2009-01-09 12:23:23

Temat: Re: Zmywarka-odwieczny dylemat
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Jan 2009 13:15:06 +0100, Jarek P. napisał(a):

> (...)
> Ja tam jednak jestem zwolennikiem sypania proszku i dawania nabłyszczacza
> oddzielnie. Po pierwsze jest to rozwiązanie tańsze, po drugie pozwala na
> pewną dowolność dozowania - brudniejsze "panie" - sypię proszku do pełna, a
> jak się coś naokoło zasobnika rozsypie, to tym lepiej bo w tym momencie
> pranie wstępne już eż odbywa się w detergencie. A jeśli naczynia są czyste i
> nieoblepione - proszku sypię mniej. Z tabletkami tak się nie da.

Popieram od a do z, na podstawie 14-letniej praktyki w używaniu zmywarek.

12. Data: 2009-01-09 14:44:58

Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję Wam za cenne rady i sugestie. W tzw. międzyczasie napisałem
zapytanie do Boscha i oto jaką odpowiedź otrzymałem:

"W przypadku kostek zalecamy min. 3 w 1 . W przypadku stosowania kostek
zaleca się ustawienie twardości wody w zmywarce na wartość "0" i wsypanie
soli. Podczas stosowania tabletek nie zalecamy stosowania nabłyszczacza"

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za pomoc.
Pozdrawiam
Jarek

13. Data: 2009-01-09 18:01:19

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś pamieta, jak przy elektronicznym sterowaniu ustawia się twardość wody w
Bosch/Siemens?
Któreś dwa guziki naraz trzeba było wcisnąć, czy jak?
THX

-----

14. Data: 2009-01-09 18:11:27

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
Może ktoś pamieta, jak przy elektronicznym sterowaniu ustawia się twardość
wody w Bosch/Siemens?
Któreś dwa guziki naraz trzeba było wcisnąć, czy jak?

---

bosch-agd.pl ściągnij instrukcję

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

15. Data: 2009-01-09 18:31:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Jan 2009 19:01:19 +0100, 666 napisał(a):

> [...]
Bosch/Siemens?
> Któreś dwa guziki naraz trzeba było wcisnąć, czy jak?

Tak. Zaraz zajrze do instrukcji, ktore to i w jakiejś tam kolejności z
innymi jeszcze chyba.

16. Data: 2009-01-09 18:45:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Bosch/Siemens?
> Któreś dwa guziki naraz trzeba było wcisnąć, czy jak?

U mnie jest tak (cytuję, bo trochę bez sensu, ale ja doszłam jakoś, jak u
mnie nalezy to zinterpretowac):

"- Otworzyć drzwiczki
-włączyć przełącznik WŁĄCZ/WYŁĄCZ
- Klawisz programu A (u mnie: ECO) przytrzymać wciśnięty i przycisk START
(10) tak długo naciskać, aż wyświetlacz cyfrowy H:0... zacznie wyświetlać.
- Puścić oba przyciski.
Lampka kontrolna w przycisku A (u mnie ECO) miga i wyświetlacz cyfrowy
przedstawia wartość fabrycznie nastawioną na H:04.

W celu zmiany tego ustawienia:
- nacisnąć przycisk programowy C (u mnie to program Płukanie). Każde
naciśnięcie przycisku zwieksza wartość ustawienia o 1 stopień, po
osiągnięciu wartości H:07 wyświetlacz przeskakuje znów na h:00(wył.)
- Nacisnąć przycisk START
Waretość ustawienia zostaje zapisana w pamięci urządzenia.
-zamknąć drzwi."

17. Data: 2009-01-09 19:05:02

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Tego właśnie się q..a bałem, nic dziwnego, że tyle wojen w swoich super-duper
czołgach przegrali ;-))

-----

18. Data: 2009-01-09 20:24:22

Od: Robek <l...@n...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

666 pisze:
> Tego właśnie się q..a bałem, nic dziwnego, że tyle wojen w swoich super-duper
czołgach przegrali ;-))

Niemiecka dewiza: Po co robic prosto jak mozna skomplikowane :)

19. Data: 2009-01-09 23:59:17

Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

e-Shrek pisze:

> taz mamy Boscha.

> My kupujemy na allegro Calgonit, ten najprostszy, classic chyba sie to
> nazywa. Z reguly kupisz zestawy po 100 lub 140 tabletek, dal nas to
> zapasik na pol roku ;-)
>
> Do tego z podobna czestotliwoscia dosypujemy sol (zalezy jak je ubedzie)
> i dziala pieknie.

to zupelnie jak u mnie, za niewielkie pieniadze calgonit powerball
140sztuk, raz na pol roku sol i nablyszczac i hajda... chociaz jak mi
sie skonczy ten zapas tabletek, to w5 bede probowac

20. Data: 2009-01-10 11:03:00

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A druga rzecz to samo zmiękczanie. Załóżmy, że taki zmiękczacz z tabletki jest
> super i hiper i w czasie mycia faktycznie wystarczy. Ale co z płukaniem? Wtedy
> tabletki już nie ma, spłynęła do kanalizacji. Naczynia więc płukane są w
> wodzie twardej.

stosuje zwykłe tabletki i nie stosuje soli bo sól stosuje w filtrze
zmiękczającym wode dla całego domu

jaka maszyna do szycia?
armatura firmy VALVEX
Piekarnik i płyta gazowa - dylemat?