Zmywarka-odwieczny dylemat

21. Data: 2009-01-10 12:48:16

Temat: Re: Zmywarka-odwieczny dylemat
Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
news:gk9v97$ocf$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał w wiadomości
>

> stosuje zwykłe tabletki i nie stosuje soli bo sól stosuje w filtrze
> zmiękczającym wode dla całego domu

Na pewno serwis odmówi naprawy gwarancyjnej zmiękczacza, jeżeli nie
nasypałeś soli. Po co wydawać 7zł, jeżeli można wydać kilkaset?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

22. Data: 2009-01-11 09:12:22

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gka5ht$k94$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Na pewno serwis odmówi naprawy gwarancyjnej zmiękczacza, jeżeli nie nasypałeś
> soli. Po co wydawać 7zł, jeżeli można wydać kilkaset?

a po co mi zmiękczacz w zmywarce jak mam na cały dom? 7 zł myślisz, że na kilka
lat odkąd mam filtr by starczyło?

23. Data: 2009-01-11 09:33:48

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomości news:gka5ht$k94$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>>
> a po co mi zmiękczacz w zmywarce jak mam na cały dom? 7 zł myślisz, że na

Po to, że jak się przydarzy niedomywanie albo jakieś zacieki, to masz lepszą
pozycję do rozmowy z serwisem.

24. Data: 2009-01-11 09:35:28

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gkceh6$ga$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Po to, że jak się przydarzy niedomywanie albo jakieś zacieki, to masz lepszą
> pozycję do rozmowy z serwisem.

i za to mam przez kilka lat płacić tyle co za nową zmywarke? Ty jednak jesteś
troche nie teges....

25. Data: 2009-01-11 09:37:05

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:gkcd5m$5sj$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> pozycję do rozmowy z serwisem.
>
> --
> Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Skuteczna zmywarka to baba przy zmywaku. Serwis jej i tak kosztuje, a
przynajmniej pożyteczna jest.

26. Data: 2009-01-11 10:08:23

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
> wiadomości news:gkceh6$ga$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>>
> i za to mam przez kilka lat płacić tyle co za nową zmywarke? Ty jednak
> jesteś troche nie teges....

Policzmy. Tania sól to około 5 zł za jedno zasypanie. Przy ustawieniu
twardości na 0 starczy na pół roku. Przez 10 lat typowego używania dobrej
zmywarki wydasz 100 zł.

Wymiana wymieniacza jonowego, to pewnie parę stówek, czyli wielokrotność
kosztu soli przez cały okres używania urządzenia.

Aby dobra zmywarka się zwróciła na kosztach soli musisz ją używać 150 lat -
czyli to Ty jesteś trochę nie teges...
:-D

27. Data: 2009-01-11 17:55:56

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gkcgus$jq7$2@nemesis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

> Policzmy.

no policzmy - moja zmywarka ma 8 lat - od 5 nie używam soli i nic jej nie jest
jak sie zepsuje to kupie nową, chyba że naprawa nie przekroczy 300 zł

p.s. sprawdziłeś te koszty przyłączenia prądu, które podawałeś 10-krotnie
zawyżone?

28. Data: 2009-01-11 21:52:45

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Instrukcja obsługi obejmuje ustawienia na takie przypadki :-)
JaC

-----

29. Data: 2009-01-12 12:16:01

Od: e-Shrek <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to zupelnie jak u mnie, za niewielkie pieniadze calgonit powerball
> 140sztuk, raz na pol roku sol i nablyszczac i hajda... chociaz jak mi
> sie skonczy ten zapas tabletek, to w5 bede probowac

U nas bez nablyszczacza daje rade ;-)

e-Shrek

30. Data: 2009-01-20 21:15:57

Od: Nux <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński pisze:
> Na pewno serwis odmówi naprawy gwarancyjnej zmiękczacza, jeżeli nie
> nasypałeś soli.

Nie wiem jak jest w innych zmywarkach, ale w instrukcji do mojej jest
napisane:
"Przy nastawieniu [ustawienia twardości wody] na H0 nie ma potrzeby
napełniania zbiornika soli, ponieważ w czasie eksploatacji sól nie
będzie pobierana."

Więc wynika z tego, że gdy w instalacji jest woda już zmiękczona, to
ustawiamy twardość na zero i wtedy sól nie jest potrzebna.

Paweł

jaka maszyna do szycia?
armatura firmy VALVEX
Piekarnik i płyta gazowa - dylemat?