Re: Zmywarka problem

Data: 2008-01-23 01:27:38
Temat: Re: Zmywarka problem
Od: "Gosia" <a...@p...onet.pl>

> Nie robiłem testu na pusto. Nie mam pojęcia o stanie filtrów, to nie jest moja
> zmywarka, dostałem ją z wynajmowanym mieszkaniem 2,5 miesiąca temu. Napisz mi co
> nieco o czyszczeniu filtrów, bo w instrukcji nic o tym nie widze :)

2,5 m-c a nie czyszczone filtry i zmywarka chodzi? Rekord świata. No, chyba że
to jest jakiś hiper-super model samooczyszczający się (ponoć istnieją takie).
Skoro w instrukcji nic na ten temat nie ma, to kto wie... We wszystkich
zmywarkach z jakimi miałam do czynienia, filtr jest na samym dole na środku.
Trzeba przekręcić delikatnie dobrze widoczną wajchę o 45 stopni w kierunku
przeciwnym do ruchu wskazówek zegara i wyjąć co się da wyjąć. Na ogół filtr taki
składa się z kilku części (płaska plus 1-2 cylindryczne), wkładanych jedna w
drugą, różniących się gęstością siatki. Część "najgrubsza" zatrzaskuje się na
"klik". Trzeba to porozkładać i umyć pod bieżącą wodą, tak, żeby usnąć widoczne
resztki pokarmowe. Poskładać z powrotem, włożyć na miejsce i obrócić rzeczoną
wajchę o 45 st. w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara. Sprawdzić
(delikatnie) czy się trzyma.

Pozdrawiam
Gosia